Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  12-10-2007 19:24:43
Hallo iedereen,

Ik trouw volgend jaar op 25 juli 2008 en ben aan het zoeken waar we op huwelijksreis zouden kunnen gaan. We dachten griekenland of turkije.
Ik had graag mijn trouwkleed meegenomen om daar nog een paar foto's op het strand te nemen. Zou er iemand mij kunnen zeggen of het praktisch is om je trouwkleed mee te nemen. En hoe vind je daar iemand die foto's wilt maken.
Wanneer mag je ook al gaan boeken als je in augustus op huwelijksreis wil gaan.

Dank bij voorbaat

groetjes
virginie

virginie

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 973


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik12-10-2007 19:47:33

normaal kan je pas boeken vanaf december/ januari. Je kan nu al wel een voorboeking doen.
Aangezien wij in het buitenland trouwen, en we niet zo lang wilden wachten heeft het reisbureau voor ons een pakket samengesteld zonder touroperator. Ik neem ook mijn trouwkleed mee. Dat mag dan in de cabine van het vliegtuis, dus niet bij de bagage. Praktisch zal het wel niet zijn, want je moet er wel mee slepen.
Ons reisbureau heeft trouwens ook een fotograaf, excursies, trouwpakket, diner voor 2,... geregeld. Ze gaan ook proberen een fotosessie te regelen met olifanten.
Nu moet ik wel zeggen dat ik in 3 reisbureaus ben geweest en de 2 andere konden dit wel niet realiseren.
succes ermee!!



Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik13-10-2007 8:00:27

ik zou turkije niet als huwelijksreis doen. ik zou dan eerder griekenland pakken. dat lijkt mij het tofste.
voor een fotograaf ginder: wij hadden in turkije in ons hotel ook een fotograaf waar we daadwerkelijk een fotoshoot hebben laten doen. ik denk omgerekend naar euro's dat het al bij al 150 euro was voor 20 foto's met één vergroting + cd rom voor thuis. en ze waren heel schoon de foto's.

groeten
cindy 12.09.08
http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik13-10-2007 20:12:56

Hey,

Wij gaan waarschijnlijk naar Griekenland in mei. Het wordt ofwel Athene-Santorini of wel Mykonos-Santorini, een beetje afh van de hotelkeuze en vluchtdagen. Waarschijnlijk gaan we in november al alle inlichtingen verzamelen om zeker in december te boeken, daarmee ligt alles vast he. Ik ken iemand die al de Cycladen eilanden heeft bezocht, en die vond het echt prachtig, en is nog steeds jaloers als hij iemand hoort die er naartoe gaat. Dus we hopen op een meevaller :).

Veel succes nog,

Tania



Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik14-10-2007 10:46:00

@Sarah
Welk reisburo was het die jou hielp?



Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik14-10-2007 14:46:16

Hey!

wij zijn net terug van onze huwelijksreis naar Tenerife. Het hotel was schitterend, echt geschikt voor een huwelijksreis. Zeer lekker eten, prachtige zwembaden, mooi weer,...Moest je geïnteresseerd zijn, het hotel heet "La plantacion del sur". Wij hebben het geboekt via Pegase.

Veerle
29/09/2007



Veroniek

 Meld misbruik15-10-2007 12:17:05

Hoi Virginie

Wij zijn getrouwd op 20 07 2007 en zijn 23 juli vertrokken op huwelijksreis naar Rhodos! Het was prachtig, we hadden alleen pech dat we daar zaten midden in de hittegolf! Maar het is echt een aanrader, vinden wij hé! Het hotel was prachtig in Kalithea (geboekt met jetair) Wij hebben geboekt in januari (dan heb je nog je vroegboekkorting!)

Om je trouwkleed mee te nemen...
Ik heb mijn trouwkleed gekocht in Turkije en we hebben dit in 1 koffer gestoken en daar kon niets anders bij! Thuis hebben we het kleedje onmiddelijk opengehangen zodat er geen kreuken e.d. inkwamen! Het was perfect! Dus je moet bekijken of je nog een extra koffer kan meeslepen dan... En je kan ook eens informeren in het reisbureau of ze daar niemand kunnen regelen voor een fotoshoot, normaal zal dit geen probleem opleveren hoor!

Succes!
Veroniek
Getrouwd op 20 07 2007
http://www.huwelijksfoto.net/vl/



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums