Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aanraders

12-10-2007 15:24:09
hallo,

ik ben getrouwd op 22 september en het was een prachtige dag. Het weer was magnifiek, mijne man zag er heel goed uit, en ikzelf voelde me een prinses, er was masaal veel volk aanwezig zowel in de kerk als in het gemeentehuis als op ons feest! allemaal prachtig dus!
ik zou dan ook voor jullie nog enkele aanraders willen geven (voor de limburgers onder ons), van de mensen die er onder andere voor gezergd hebben dat alles zo goed verlopen is!

- art defence van diepenbeek! (Freddy) een hele goede fotograaf met hele leuke moderne ideeën, voor ens iets anders te hebben dan de traditionele foto's in de tuinen

- video orlando (pasquale orlando) uit maasmechelen! maakt hele leuke romatisch video's, waardoor je je trouwdag nooit zal vergeten! bovendien tegen een zéér schappelijke prijs! werkt ook origineel!

- niet te vergeten onze ceremoniemeester Fernand Bylois! Hij zorgde ervoor dat alles netjes verliep zoals gepland en dat gij u over niks zorgen moet maken!! zijn nr is 0475/862866

hierbuiten zou ik iedereen nog willen zeggen dat het nergens voor nodig is om zenuwachtig te zijn want het is een prachtige dag, en er zijn toch geen kleine 'foutjes' die dit kunnen veranderen! als er iets moest misgaan dan is dat zo en dat kan je dag toch niet vergallen op dat moment! geen zorgen dus en gewoon genieten!

xxx
Sandra

sandra
22-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 372

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik12-10-2007 15:51:34

Hallo Sandra,

Allereerst een hele dikke proficiat!!! Het klinkt als een droomdag en hopelijk was het dat ook.
Klein vraagje: op welke locatie hebben jullie foto's genomen?

Vele groetjes
Silvy

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik12-10-2007 16:00:20

Dank je wel! :-)

wij zijn voor onze foto's naar de winkelstraat in hasselt getrokken. daar zijn we onder andere op het pleintje '2x kadet' (das zo een binnenpleintje tov de hilfiger-winkel bij de twee toren wijk.) foto's gaan trekken, dan in een oud vervallen huis wat daaraan verbonden is (heel chique), in de schoenwinkel la bottega (heel leuke inrichting), in 'commerç 34' (restaurant bij de kathedraal, heel modern) en in chocolaterie 'boon'. zo hadden we alles lekker dichtbij en hebben we heel afwisselende foto's.

ik heb begrepen dat jij ook van maasmechelen bent. als je iets meer in de buurt zoekt lijkt het stationneke in As me ook wel wat...

groetjes en nog veel plezier met de voorbereiding. moest je nog iets willen weten mag je me altijd mailen op sandra.weytjens@dvvlap.be

Sylvie

Meld misbruik12-10-2007 16:12:28

Hey sandra,

Alvast van harte proficiat gewenst.
Heel veel geluk en liefde gewenst
in je huwelijk!

Groetjes,

Sylvie

jessy
22-9-2007
 Meld misbruik16-10-2007 10:21:15

proficiat nog
wij zijn ook die dag getrouwd :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...