Terug naar overzicht
Hallo Sandra,Allereerst een hele dikke proficiat!!! Het klinkt als een droomdag en hopelijk was het dat ook. Klein vraagje: op welke locatie hebben jullie foto's genomen?Vele groetjesSilvy
Dank je wel! :-)wij zijn voor onze foto's naar de winkelstraat in hasselt getrokken. daar zijn we onder andere op het pleintje '2x kadet' (das zo een binnenpleintje tov de hilfiger-winkel bij de twee toren wijk.) foto's gaan trekken, dan in een oud vervallen huis wat daaraan verbonden is (heel chique), in de schoenwinkel la bottega (heel leuke inrichting), in 'commerç 34' (restaurant bij de kathedraal, heel modern) en in chocolaterie 'boon'. zo hadden we alles lekker dichtbij en hebben we heel afwisselende foto's.ik heb begrepen dat jij ook van maasmechelen bent. als je iets meer in de buurt zoekt lijkt het stationneke in As me ook wel wat...groetjes en nog veel plezier met de voorbereiding. moest je nog iets willen weten mag je me altijd mailen op sandra.weytjens@dvvlap.be
Hey sandra,Alvast van harte proficiat gewenst.Heel veel geluk en liefde gewenstin je huwelijk!Groetjes,Sylvie
proficiat nog wij zijn ook die dag getrouwd :)