Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf Hasselt/Mol

12-10-2007 13:33:53
Hallo
wij zoeken een fotograaf in de beurt van Hasselt of Mol.
Weet er iemand een goede fotograaf die niet te duur is want we willen er geen 1000 EURO aangeven.
Er is wel een bijkomend probleem Mijn verloofde komt mij ophalen in Hasselt en dan moeten we naar Mol om voor de wet en Kerk te trouwen en het feest is terug in Hasselt.. Dus het zou ook een fotograaf moeten zijn die het niet erg vindt om meer te "reizen"

mercikes
Kim
26/07/2008

Kim
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 732

karen
13-10-2007
 Meld misbruik12-10-2007 13:44:18

Hey

je kan misschien eens gaan horen bij fotograaf Geurts
http://www.fotogeurts.be/
Hebben mogelijkheden die voor ieders budget een beetje gaan dus...

Karen

veerle
21-9-2007
 Meld misbruik12-10-2007 19:23:07

Hello,
Wij zijn op 21/09/2007 in het huwelijksbootje gestapt en het was een fantastische dag. Wij hadden voor deze dag Fotograaf Luts uit Geel(014/58.33.44). Deze is ook te vinden in Mol bij Preudhomme. Maar je moet via Geel een afspraak maken en ook daar worden de gesprekken en dergelijke gevoerd. Voor deze mensen is niets teveel en hun prijs is zeker niet te duur voor hetgene zij allemaal doen. Ik zou er zeker eens gaan informeren! Een echte aanrader!
Nog heel veel succes met de voorbereidingen en heel veel geluk voor jullie tweetjes!

Groetjes Veerle en Stefan Thiry-Loenders.

Liesbeth
1-1-2008
 Meld misbruik14-10-2007 20:43:34

Ik weet niet hoeveel hij kost, maar Krims & Krims in Mol is een hele goede:

www.krims.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...