Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

10/11/2007

  11-10-2007 19:47:32
Hey bruidjes,

Ik trouw op een nogal vreemde datum, vind ik zelf, nl 10/11/2007. Is er toevallig nog iemand zo zot om op die dag in het huwelijk te treden? De keuze voor een herfsthuwelijk was voor ons nogal evident, daar we beiden de herfst het mooiste seizoen van het jaar vinden (en trouwens allebei hooikoorts hebben en niet wilden tranen van de pollen, maar van geluk, hihi). Bovendien gaan we voor een dikke maand naar Australië en deze periode leek ons hiervoor de beste. Nu is het maar een maand meer...amai, ik kan het haast niet geloven. Soit, we moeten nog het één en ander regelen. Bovendien hebben we net een huis gekocht, dus vervelen we ons zeker niet ;-)
Allez, aan alle bruidjes en bruidegommen van 2007: nog veel geluk en laat de kurken maar knallen!

Dikke kus,

Céline

Céline
10-11-2007
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 792


Natacha B

 Meld misbruik11-10-2007 20:29:22

Wel, wij trouwen in mei, maar mijn ouders zijn 30 jaar geleden wel ook op 10 november getrouwd en dat heeft hun een gelukkig huwelijk opgeleverd ;)



Karen
24-11-2007
 Meld misbruik12-10-2007 9:18:02

Dag Céline, wij trouwen ook op 10/11/2007!
Ik ben een echt herfst/winterkind en daarom hebben wij bewust voor die periode gekozen.
Een voordeel is ook dat we elk jaar op 11/11 thuis zijn, omwille van wapenstilstand. We zullen onze trouwdatum dus altijd kunnen vieren...
Wij trouwen in Merelbeke, bij Gent. En jullie?
Groetjes
Karen



Liesbet
10-11-2007
 Meld misbruik12-10-2007 9:41:14

Hallo Céline,

Wij trouwen ook op 10/11/2007. Het is inderdaad misschien niet zo gewoon om in november te trouwen maar ik vind het wel gemakkelijk. Het is geen vakantieperiode dus mensen zijn niet op vakantie. Het is ook niet druk qua trouwfeesten dus je kan gemakkelijk een dj, fotograaf of wat dan ook vinden. En bovendien verwacht je niet dat het mooi weer is dus je voorziet de meeste dingen binnen en je kan je erop kleden. Als het dan toch mooi weer is is het meegenomen! Nog veel plezier met de voorbereidingen en een hele fijne dag toegewenst!

Groetjes,

Liesbet



Marie
5-10-2008
 Meld misbruik12-10-2007 11:35:11

Wij trouwen op de omgekeerde datum 11/10/08! In de herfst trouwen was voor ons ook een bewuste keuze: we houden van de herfst, vinden de zomer cliché en tegenwoordig is't mooier weer in de herfst dan in de zomer. Bovendien hadden we zo genoeg tijd om nog wat te sparen.



Els
10-11-2007
 Meld misbruik12-10-2007 14:29:14

Hallo!
Hier nog een novemberbruidje! Ook wij trouwen op 10/11/2007. Ook voor ons een heel bewuste keuze om in de herfst te trouwen. En inderdaad elk jaar thuis na onze huwelijksverjaardag! Mooi meegenomen hé!
Voor het mooie weer moet je hier in België niet in de zomer trouwen. Een binnenlocatie voor je foto's moet je toch zowiezo voorzien. Waar gaan jullie foto's nemen?
Nu is het niet lang meer hé! Nog 4 weken! Is bij jullie reeds alles in orde?

Groetekes!
Els



Els
10-11-2007
 Meld misbruik12-10-2007 14:29:23

Hallo!
Hier nog een novemberbruidje! Ook wij trouwen op 10/11/2007. Ook voor ons een heel bewuste keuze om in de herfst te trouwen. En inderdaad elk jaar thuis na onze huwelijksverjaardag! Mooi meegenomen hé!
Voor het mooie weer moet je hier in België niet in de zomer trouwen. Een binnenlocatie voor je foto's moet je toch zowiezo voorzien. Waar gaan jullie foto's nemen?
Nu is het niet lang meer hé! Nog 4 weken! Is bij jullie reeds alles in orde?

Groetekes!
Els



Céline
10-11-2007
 Meld misbruik12-10-2007 20:15:51

Hey medebruidjes,
Ben eigenlijk blij verrast met jullie berichtjes!Blij te horen dat niet iedereen zo "zomers" ingesteld is. Voor de zon en de warmte zorgen we zelf wel, hé meiden!
Ik had zelfs nog niet stilgestaan bij het feit dat we elk jaar vrij zullen zijn na de trouwdatum! Héél fijn. Het wordt er alleen maar beter op ;-) Wij trouwen in Tildonk en ons feest gaat door in Aarschot, het Kasteel van Nieuwland. We blijven er overnachten, samen met nog een twaalftal koppels, dus dat wordt een heus trouwweekend. De dag erna is namelijk een brunch voorzien.
Onze voorbereidingen gaan goed, denk ik. We maken er ons eigenlijk weinig zorgen om. Ik heb een tijdje stress gehad, toen onze uitnodigingen, de bus, de kapper, en de hele reutemeteut moest worden geregeld. Ik dacht voor alles te laat te zijn, maar het is goed gekomen. Zorgen gemaakt om niks dus. Vandaag zijn de bedankingskes toegekomen. Weer iets dat ik van de lijst mag schrappen! Morgen ga ik om mijn lingerie. Ik had in een winkeltje een superleuk setje gezien, maar ze hadden mijn maat niet meer. Ben dus op zoek gegaan en in Aarschot had ik prijs! Ik mag het morgen gaan passen. Joepiejei! Verder is het enige wat we nog moeten doen: afspreken met dj (en dus eindelijk de knoop doorhakken wat openingsdans betreft), afspraak met pastoor om misboekje te laten goedkeuren, deze dan drukken, bepalen hoe we de mensen in de zaal zullen binnenlaten(via thema of gewoon naam afroepen?), op zoek gaan naar een ander receptieboek (we hebben er één via internet besteld, maar we vinden ze in het echt helemaal niet mooi), de mensen die niet bevestigen (grrr) opbellen, een binnenlocatie kiezen voor de foto's (hebben verschillende ideeën: brouwerij van Haacht-De universiteitsbibliotheek van Leuven-Kasteel van Gaasbeek). Tja, dat is het zowat! Niks om stress voor te hebben, dus (ahum). Allez bruidjes, ben benieuwd naar jullie vorderingen. Als iemand dat liever per mail doet, geen probleem, hier issie dan:
pipoclown4@hotmail.com

Groetjes!



Evi
10-10-2007
 Meld misbruik12-10-2007 21:30:43

Hallo mede novemberbruiden!

Ook wij trouwen op 10/11/2007.
Vooral uit praktische overwegingen. Ik had echt géén zin om te stressen tijdens de voorbereidingen. Ik ben van nature al zo'n stresskonijn en wou toch volop genieten van alles wat aan het huwelijk zelf vooraf gaat. Voor zaal, traiteur, dj...hebben we steeds onze eerste keus zonder probleem kunnen vastleggen. Ook voor het Gentse stadhuis (want de kerk komt er niet aan te pas )konden we het uur kiezen dat ons het beste paste. Een winterhuwelijk...ik kan het iedereen aanraden!
Er is ook wel een beetje symboliek aan verbonden hoor...Onze allereerste kus was op 9 november 2003, dus dit jaar vieren we ons 'vier jaar samen zijn' één dagje later.

Ik wens jullie allemaal een prachtige dag toe!
Moge de weergoden ons goedgezind zijn, (en zoniet, we'll be prepared!), en de wet van Murphy even buiten gebruik (en zoniet, we'll deal with it!)

Groeten!




Patricia
15-12-2007
 Meld misbruik13-10-2007 10:52:09

Hey,

Wat een toeval, wij trouwen 15 december, vertrekken de dag erna ook voor een maand naar Australie en we hebben het ook druk omdat we net een huis hebben gekocht en we zijn aan het aan het verbouwen...
Onze verhalen lopen gelijk..

geniet ervan!!!

Patricia



Els
10-11-2007
 Meld misbruik16-10-2007 16:35:08

Het doet me plezier om te lezen dat er nog koppels zijn die 10 november hun grote dag zullen beleven! Zo weet ik zeker dat er al meerdere vingers gekruist worden voor een mooie herfstdag! :-)

Wij zijn momenteel bezig met de tafelschikking en de menukaarten. Zaterdag nog een afspraak bij de bloemist. Morgen komt de ontwerpster van onze trouwringen nog een laatste keer langs. En voor de rest hoop ik dat alles in orde is of komt.

Beginnen de zenuwen bij jullie al te komen?
Bij mij toch wel een klein beetje hoor. Uitwendig heb ik nooit stress, ma inwendig voel ik het toch al een beetje kriebelen hoor!

Groetjes en nog veel voorbereidingsplezier!

PS nog 25 dagen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...