Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

07/06/2008

11-10-2007 13:21:21
Hey Toekomstige bruidjes,

Wij trouwen op 07/06/2008, zijn er nog mensen die deze dag trouwen, gewoon om samen kunnen af te tellen en ideetjes uit te wisselen???

Groetjes Sarah

Sarah
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 252

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik11-10-2007 17:07:48

hallo,
wij trouwen dan ook. hoe lukt het bij de voorbereidingen? bij ons zijn de meest dringende en belangrijkste zaken geregeld. waar trouwen jullie?wij in genk

je mag ook altijd mailen op heidjegielen@hotmail.com

groetjes

Ilse

Meld misbruik11-10-2007 19:02:29

Hey,
Wij trouw 2 weken na jullie, 21 juni 2008 in Vlaams Brabant...
hoe vlat het bij jullie?
Wij hebben de zaal, de DJ, het gemeentehuis en de kerk vastgelegd.
Ik ben nu op zoek naar mijn kleed en de fotograaf (die we waarschijnlijk gaan nemen) komt binnen 2 weekjes eens langs.

veel succes
Ilse
kristofenilse.bruiloftsite.nl

valerie
7-6-2008
 Meld misbruik11-10-2007 21:23:13

Hey,

ook bij ons wordt 7 juni 2008 de grote dag. Wij trouwen in Zoersel (Antwerpen). Bij ons zijn alle grote dingen ongeveer geregeld. Als je wil mailen mijn adres is valerie_segers@yahoo.com.

groetjes,

valerie

Valérie
7-6-2008
 Meld misbruik12-10-2007 11:55:29

Dag Sarah,

Wij trouwen ook op 07/06/08 (met 2 valérie's blijkbaar) :-) Wij legden deze week onze DJ vast en hebben nu alles netjes afgewerkt voor dit jaar denk ik. Volgende maand ga ik voor het eerst een jurk passen daar kijk ik nog het meest naar uit. Wij trouwen in Destelbergen (Gent) en feesten in Moerbeke in domein t meersdael! Veel plezier met de voorbereidingen!

Valérie

Sarah
7-6-2008
 Meld misbruik12-10-2007 12:33:12

leuk dat er nog mensen zijn die op deze mooie dag gaan trouwen, haha morgen ga ik voor de eerste keer gaan passen, amai zo spannend, mijn misboekje ben ik ook aan begonnen met de teksten, nu juist nog dj en fotograag zoeken...

groetjes en bedankt om te reageren als iemand zin heeft om te mailen, sarah@dataprint.be

xxx

Angela
21-6-2008
 Meld misbruik12-10-2007 14:13:34

Hallo hallo,

wij trouwen op 21/06/2008. Net zoals Ilse, maar dan in Beveren-Waas.
Bij ons ligt de zaal vast, de kerk, fotograaf, videograaf, busvervoer en de ceremoniemeester. En zeker last, but not least, heb vorige week na een derde keer te gaan passen, mijn droomkleed gevonden! Dus dat is nu ook besteld. Ik mag terug eind april voor de eerste pasbeurt.

Vind het zalig verloofd te zijn!!

Veel succes en vooral veel plezier met de planning!

Groetjes

Angela
21/06/2008

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik12-10-2007 22:19:23

Hey Sarah,

Hier nog een bruidje voor 07/06/08. Ook ik ben volop (soms extreem hihihi) bezig met onze trouw!
Dames, ik heb zelfs een opzoeking bij het KMI laten doen (was tegen betaling-freaky me:0). De afgelopen 10 jaar hebben ze de eerste week van juni nooit regen gehad ! So let's hope !
Ik weet dat we het weer niet in de hand hebben, maar dit is toch wel (heel klein beetje/veel?)een geruststelling hé.
Wij zijn van Wilrijk (Antwerpen) en ben fier dat ik toch al heel wat heb kunnen vastleggen: gemeente datum+ uur, kerk, misboekje, zanger, feestzaal, DJ, videograaf, fotograaf, heb zelf aan allerlei kleine dingen gedacht, kodakjes, bedanking, bellenblazers, etc... en op 4 november mijn eerste pasbeurt, spannend allemaal!!!
Ik zit boordevol ideeën die ik best wel met jullie willen delen. Wij betalen alles zelf dus heel intensief research gedaan voor degelijk prijs/kwaliteit. Wie info wenst, je kan me bereiken op vi.phan@telenet.be
xxx

SOFIE
7-6-2008
 Meld misbruik13-10-2007 9:46:32

hallo allemaal,
ook voor ons is 07/06/08 de grote dag!
Spannnennd!!!
Heb ook al wel redelijk wat geregeld, hier is mn e mail om wat ideetjes uit te wisselen!
wij zijn van heist op den berg.
sofiedelsupehe@telenet.be

Sarah
7-6-2008
 Meld misbruik13-10-2007 19:17:58

Piep,

Heel goed dat het weer zou meevallen, maar zoals je zegt hebben we dat niet in de hand he maar laat ons hopen haha, Vandaag naar opendeurdag geweest van Mia Monta, en ik heb mijn droomjurk ook gevonden, ik mag het 26 april nog eens gaan passen, vonde de bediening daar heel goed, heel vriendelijke mensen en mocht zoveel passen als ik wou, en het was er zo druk!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...