Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schminkster aan huis

11-10-2007 10:36:43
Hoi bruidjes,

ik zoek een schminkster die aan huis wilt komen in de regio Herentals. Kan iemand van jullie helpen?

Groetjes,
Evelien.

Evelien
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 455

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik11-10-2007 11:46:58

dag Evelien

Mijn schminkster was Léony Krämer, echt een hele goeie en lieve
Zij werkt voornamelijk voor tv series maar af en toe doet ze graag weleens een bruidje
Ze is van antwerpen en komt graag bij jou aan huis
Je voelt je echt een prinses als ze je opmaakt
Hier is haar nummer 0475 93 95 97

groetjes
Christel
getrouwd op 16 juni

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik11-10-2007 17:37:37

neem eens contact op met iemand van milène (dat product waar ze ook demonstraties van geven) die doen dat gratis, er is altijd wel iemand in die omgeving én die schmincken héél mooi. Je kunt natuurlijk op voorhand proberen, de dag zelf komen ze aan huis!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...