Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksbeurs Brugge

11-10-2007 9:34:01
Heykes iedereen,

Zijn er nog mensen die naar de huwelijksbeurs gaan komend weekend in Brugge? Weet er soms iemand of er reductie-
kaarten ergens te verkrijgen zijn?

Groetjes,

Sylvie

Sylvie

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 306

els
17-8-2011
 Meld misbruik11-10-2007 10:01:52

Hey,

Er werd enkele dagen geleden al een topic geopend met dit onderwerp.

Groetjes

Sylvie

Meld misbruik11-10-2007 10:17:20

De topic van 2 oktober ging over waar er allemaal huwelijksbeurzen waren.
Mijn vraag is vooral of er iemand weet waar er reductiekaarten te verkrijgen zijn voor in Brugge.

Groetjes,

Sylvie

eline
5-9-2008
 Meld misbruik11-10-2007 10:38:03

hey,

ik heb gebeld naar de feestzaal die wij hebben geboekt en gevraagd of zij aan kaarten kunnen geraken, zij hadden er momenteel geen meer maar gingen hun best doen om er aan nog te geraken, de feestzaal is wel aanwezig op de beurs, ook onze dj zie dat als we kaarten voor iets wilden we hem konden bellen.

Ik zou zeggen probeer eens bij de firma's mensen die bij jullie huwelijk betrokken zijn

groetjes Eline & Stijn
05/09/2008

Jan

Meld misbruik11-10-2007 20:09:25

Er zijn slechts gratis kaarten voor de vrijdagavond (telkens voor 2 personen, met een glaasje wijn inbegrepen) Die kun je verkrijgen bij de standhouders (maar dat is nu al laat vrees ik). De andere dagen is de vaste prijs slechts 6 euro, en de mama's van bruid en bruidegom mogen gratis binnen. Kun kunt wel via de website www.trouwenbrugge je inschrijven via mail, en zo een geschenkje krijgen. Alvast veel suc6!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...