Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

winnaarsBeurs antwerpen

10-10-2007 14:20:37
Hoi,

We zijn vorige zaterdag naar de beurs in Antwerpen geweest en hebben daar heel wat kaartjes ingevuld om vanalles en nog wat te winnen. Weten jullie waar je de winnaars kan terugvinden?

Groetjes,

Inge
5 juli 2008

Inge
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 226

valerie
7-6-2008
 Meld misbruik10-10-2007 17:07:45

Hey,

Wij zijn zondag naar de beurs geweest en hebben inderdaad ook heel veel briefjes ingevuld. Bij de meeste stond erbij dat de winnars via e-mail verwittigd werden.

groetjes,

valerie
7 juni 2008

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik10-10-2007 21:33:31

Hey,

Wij waren daar ook en hebben ook massa's kaartjes ingevuld... Ik verwacht er eigenlijk niet te veel van, maar veronderstel dat eventuele winnaars wel zouden verwittigd worden. We hebben er wel onze trouwringen gevonden (nog niet gekocht) bij Wim Meeussen... dus voor ons was het ook zonder winst een geslaagde uitstap! Hoe was het voor jullie?

Groetjes,

Tania

Marie
5-10-2008
 Meld misbruik11-10-2007 13:02:40

Eigenlijk was ik wat ontgoocheld: na een uur was je daar al rond...En die standhouders zijn allemaal zo vreselijk opdringerig. Ze zouden je al een datum aansmeren terwijl je nog niet beslist hebt of je die zaal wel wil. Neen, die beurs was toch mijn ding niet :-)

dorien

Meld misbruik11-10-2007 13:49:51

wij ook veel ingevuld maar of het echt zo is...
per e-mail verwittigd worden...wel gemakkeiljk om mensen te overhalen naar je stand te komen... je kan "zogezegd" iets winnen, geloof er eigenlijk niet meer veel van.

wij hebben ook onze ringen gekocht :-) jippie!

voor de rest niet veel soeps gezien buiten enorm dure fotografen,vervoerdingen en dure kleedjes!

ma toch leuk :-)

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik12-10-2007 7:57:52

De enige telefoons die ik na zo'n beurs steeds kreeg was om home-party's te organiseren of verzekeringen af te sluiten enz...

Ik heb sterk mijn twijfels bij zo wedstrijden.

Naar opdringerigheid merkte ik wel een enorm verschil tussen de grote beurzen en de kleine plaatselijke beurzen. Naar de grote ben ik ook niet meer gegaan omdat je ze inderdaad bijna van je moet afslaan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...