Terug naar overzicht
Hey,Wij zijn zondag naar de beurs geweest en hebben inderdaad ook heel veel briefjes ingevuld. Bij de meeste stond erbij dat de winnars via e-mail verwittigd werden. groetjes,valerie7 juni 2008
Hey,Wij waren daar ook en hebben ook massa's kaartjes ingevuld... Ik verwacht er eigenlijk niet te veel van, maar veronderstel dat eventuele winnaars wel zouden verwittigd worden. We hebben er wel onze trouwringen gevonden (nog niet gekocht) bij Wim Meeussen... dus voor ons was het ook zonder winst een geslaagde uitstap! Hoe was het voor jullie?Groetjes,Tania
Eigenlijk was ik wat ontgoocheld: na een uur was je daar al rond...En die standhouders zijn allemaal zo vreselijk opdringerig. Ze zouden je al een datum aansmeren terwijl je nog niet beslist hebt of je die zaal wel wil. Neen, die beurs was toch mijn ding niet :-)
wij ook veel ingevuld maar of het echt zo is...per e-mail verwittigd worden...wel gemakkeiljk om mensen te overhalen naar je stand te komen... je kan "zogezegd" iets winnen, geloof er eigenlijk niet meer veel van.wij hebben ook onze ringen gekocht :-) jippie!voor de rest niet veel soeps gezien buiten enorm dure fotografen,vervoerdingen en dure kleedjes!ma toch leuk :-)
De enige telefoons die ik na zo'n beurs steeds kreeg was om home-party's te organiseren of verzekeringen af te sluiten enz...Ik heb sterk mijn twijfels bij zo wedstrijden.Naar opdringerigheid merkte ik wel een enorm verschil tussen de grote beurzen en de kleine plaatselijke beurzen. Naar de grote ben ik ook niet meer gegaan omdat je ze inderdaad bijna van je moet afslaan!