Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

limousines voor 11 personen

10-10-2007 12:55:09
hallo iedereen
ik ben op zoek naar limousines waar je met 10 - 11 personen in kan;
ik zie dat de meeste maar voor 8 personen zijn.
wij willen echt graag een hummer limo, maar er kunnen maar 8 mensen in zitten.
of zou je dan schikken, zodat er enkele mensen van de suite in een andere auto meegaan?
groetjes
p

petra

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 349

Hilde
14-3-2008
 Meld misbruik10-10-2007 18:50:30

Hoi

Wij hebben ook gehoord voor het huren van een limo. Blijkbaar is de grootste toegelaten limo in België maar voor 8 personen.
Groetjes
Hilde

Dany
24-5-2008
 Meld misbruik11-10-2007 7:45:37

Wij hebben onze limousine besteld bij LPP ceremonie... En het is zoals Hilde al zei dat er geen grotere limousines zijn toegelaten in België dan die voor 8 personen.

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik11-10-2007 7:51:22

Hola! Ik heb een limo voor 9 personen, gevonden bij Starlimousine... We gaan de kindjes dichtbij elkaar zetten dan kunnen we er dus met 10 in. Deze is de langste limousine van België, meer kan je er echt niet in"steken".

Marianne

Meld misbruik12-10-2007 12:24:15

wij hebben ook een limo; maar wel enkel tussen de wet en de kerk. Die rijdt twee keer : een keer met de broers van mijn vriend ( vanaf morgen MAN, waaah ) en hun partner en mijn getuigeL. Dan nog een tweede keer met ons en onze ouders

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik13-10-2007 22:32:59

Vandaag op de trouwbeurs in Brugge een foldertje in de hand gestopt gekregen van een verhuurbedrijf die een limo voor 12 personen verhuurt. Het gaat om "ceremonie Roger" uit Meulebeke. Misschien ben je hier iets mee?

Sylvie

Meld misbruik15-10-2007 10:10:10

Hey,

Wij hebben ook naar de huwelijksbeurs geweest in Brugge en ceremonie roger gevonden uit Meulebeke met een limousine tot 12 personen. Wij hebben meer info gevraagd en een prijsofferte.
Als 'k meer weet, laat 'k je iets weten.

Groetjes,

Sylvie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...