Terug naar overzicht
HoiWij hebben ook gehoord voor het huren van een limo. Blijkbaar is de grootste toegelaten limo in België maar voor 8 personen.GroetjesHilde
Wij hebben onze limousine besteld bij LPP ceremonie... En het is zoals Hilde al zei dat er geen grotere limousines zijn toegelaten in België dan die voor 8 personen.
Hola! Ik heb een limo voor 9 personen, gevonden bij Starlimousine... We gaan de kindjes dichtbij elkaar zetten dan kunnen we er dus met 10 in. Deze is de langste limousine van België, meer kan je er echt niet in"steken".
wij hebben ook een limo; maar wel enkel tussen de wet en de kerk. Die rijdt twee keer : een keer met de broers van mijn vriend ( vanaf morgen MAN, waaah ) en hun partner en mijn getuigeL. Dan nog een tweede keer met ons en onze ouders
Vandaag op de trouwbeurs in Brugge een foldertje in de hand gestopt gekregen van een verhuurbedrijf die een limo voor 12 personen verhuurt. Het gaat om "ceremonie Roger" uit Meulebeke. Misschien ben je hier iets mee?
Hey,Wij hebben ook naar de huwelijksbeurs geweest in Brugge en ceremonie roger gevonden uit Meulebeke met een limousine tot 12 personen. Wij hebben meer info gevraagd en een prijsofferte.Als 'k meer weet, laat 'k je iets weten.Groetjes,Sylvie