Terug naar overzicht
ze zijn heel vriendelijk ze vragen wat je smaak is en aan de hand daarvan halen zedan kleedjes uit. Nu in mijn geval waren het allemaal kleedjes die ik niet mooi vond dus ja.Je moet ook bijbetalen voor de retouches.Ik heb de mijna gekocht in Linea Raffaelli in Brugge moet je niets bijbetalen en veel keus.groetjes Natacha07/07/07
Ik ga op 22/10 eens een kijkje nemen bij Bruidshuis Ellen. Ik ben wel benieuwd; ik heb er wel al wat positieve reacties over gehoord.Als je wilt, dan laat ik je na de 22ste weten hoe het is geweest.GroetenElke06/09/08
hey,Ik heb mijn trouwjurk (Rembo Styling) daar gekocht. Ik ben heel tevreden over de winkel. Als je er de eerste keer komt, vragen ze je naar je smaak, voorkeur voor bepaalde merken, en budget. Zelf wist ik absoluut niet wat voor type jurk ik wilde, dus haalden ze een aantal jurken in heel verschillende stijlen boven om te passen. Zo krijg je snel een idee met welke jurk je het best staat. Vind je een bepaalde jurk mooi, dan kan je vragen om er nog wat meer in dezelfde stijl te passen. Bij de volgende pasbeurten bleven ze heel vriendelijk en alles was tijdig in orde.groetjes,Mieke39 dagen gehuwd
Ik heb er mijn kleedje gekocht en ben supertevreden, ze hebben immens veel keuze, zijn vriendelijk, alles verloopt zeer professioneel. Enige nadeel is dat het een grote zaak is, en dat er elke keer dat ik er kwam totaal andere verkoopsters waren, die soms niet op de hoogte waren van wat ik wou en niet wou, maar dat is echt het enige nadeel... Ik vond de sfeer daar veel beter dan in de kleine, kneuterige of net veel te chique Vlaamse winkels waar ik ben geweest.
allez alleszins al veel positieve berichten :) ik denk dat ik er ook eens naartoe ga gaan. Elke ik zou zeker graag willen weten hoe dat het is geweest na 22/10. Als je wilt kan je het mailen naar mijn mailadres: dorinevanloo@hotmail.comGroetjesDorine
woops probleempje met den pc geloof ik:p sorry voor het zoveel herhalen:)
Hallo Dorine,Ik ben er ook een maand geleden geweest voor mijn jurk en ben er zeker vol lof over! Ik heb er meteen mijn droomjurk gevonden! Ze houden echt rekening met wat jij graag ziet, vooraf mag je samen met haar op het internet aanduiden wat je mooi vindt en dan haalt ze een resem jurken in dat genre uit... Heel vriendelijke service. De personen die mee zijn krijgen meteen ook een drankje aangeboden...Veel plezier! Geniet van de mooie dag! Is echt fijn om jurken te passen...GroetjesSofie
Hey Dorine,mijn bruidsjurk heb ik gekocht bij Bruidshuis Ellen. Ik had foto's meegenomen van jurken die ik mooi vond en van de meeste konden ze mij vooraf zeggen of ik met de jurk zou staan of niet. Ik mocht alle jurken passen die ik wilde passen. Plots haalden ze een jurk boven waarvan ik dacht : 'O neen, die zeker niet!!' en die heb ik toch wel gekozen zeker!!! Ze zeiden direct dat ik ermee zou staan en het klopte nog ook!!!! Twas een prachtig kleed!!!!!Bruidshuis Ellen is een echte aanrader!!!!!!!!Groetjes,Lies158 dagen gehuwd