Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwvervoer: autocar

9-10-2007 16:07:55
Aangezien onze "suite" zijnde ouders en getuogen al uit 16 personen bestaat is wagens huren veel te duur voor ons. Nu hadden we gedacht aan een bus huren! Zo een oldtimer bus is natuurlijk heel mooi maar ook o zo duur (800 euro) en dat gaan we er echt niet aan geven. Nu heb ik eventjes geïnformeerd bij enkele autocarbedrijven en we kunnen een kleine luxeautocar huren voor 350 euro. Je kan er met 35-40 peronen in plaatsnemen, dus de stiefzussen en broers zouden dan ook allemaal mee kunnen 'in de suite' kunnen, zelfs tantes en nonkels. Ideaal natuurlijk, dan moet niemand rijden en is iedereen overal samen en op tijd.

Vinden jullie dat kunnen zo een "gewone" autocar als trouwvervoer? Het zijn wel luxe autocars, nog redelijk nieuw, dus geen aftandse bussen hè. Zelf zouden we wel met de nieuwe cabrio van de getuige rijden, en de rest van het gevolg smijten we op de bus :-)Wat denken jullie?

Ibe
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 320

Sylvie

Meld misbruik9-10-2007 16:13:50

K vind wel dat da kan en heb nog een ander
ideetje. Mijn nonkel is chef bij De Lijn en
daar kan je ook bussen huren, als 'k me niet vergis is 't geloof 'k rond de 150 euro, maar dan moet je die wel nog laten versieren, maar heb er al een paar gezien en da's echt mooi.

Groetjes,

Sylvie

Nele
20-9-2008
 Meld misbruik10-10-2007 8:31:35

Hallo,

vrienden van ons hebben ook een bus gehuurd, compleet met chauffeur in kostuum en dat was echt wel tof. Wij denken eraan om dat zelf ook zo te doen. Al is zo'n bus van de lijn ook wel een heel goed idee aangezien die voorzien zijn op rolstoelen en mijn grootvader zit in een rolstoel.

Groetjes,
Nele

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik10-10-2007 8:39:01

Hey dames, wel ik had gisteren eens naar de Lijn gebeld omdat ik zelf ook dit idee al had! Een gewone lijnbus of belbussen, maar helaas kan dat enkel voor personeel van de Lijn zeiden ze me toen. Nu "kennen" we wel iemand bij De Lijn dus ik kan misschien eens via hem proberen. Want 350 of 150 euro...is wel nog een verschil hè!

Ingrid
28-4-2007
 Meld misbruik10-10-2007 9:26:57

Dag Ibe,

waarom ook niet. ZElf hebben we dit ook gedaan, Allez, toch min of meer; mijn man en ik hebben ons laten voeren in een cabrio. HEt gevolg hebben we in 2 taxibusjes van ons huis naar de kerk laten voer en en terug. Nadien is iedereen met zijn eigen auto naar de zaal gereden. Wij hebben daar van niemand negatieve reacties op gekregen.

INgrid

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...