Terug naar overzicht
K vind wel dat da kan en heb nog een anderideetje. Mijn nonkel is chef bij De Lijn endaar kan je ook bussen huren, als 'k me niet vergis is 't geloof 'k rond de 150 euro, maar dan moet je die wel nog laten versieren, maar heb er al een paar gezien en da's echt mooi.Groetjes,Sylvie
Hallo,vrienden van ons hebben ook een bus gehuurd, compleet met chauffeur in kostuum en dat was echt wel tof. Wij denken eraan om dat zelf ook zo te doen. Al is zo'n bus van de lijn ook wel een heel goed idee aangezien die voorzien zijn op rolstoelen en mijn grootvader zit in een rolstoel.Groetjes,Nele
Hey dames, wel ik had gisteren eens naar de Lijn gebeld omdat ik zelf ook dit idee al had! Een gewone lijnbus of belbussen, maar helaas kan dat enkel voor personeel van de Lijn zeiden ze me toen. Nu "kennen" we wel iemand bij De Lijn dus ik kan misschien eens via hem proberen. Want 350 of 150 euro...is wel nog een verschil hè!
Dag Ibe,waarom ook niet. ZElf hebben we dit ook gedaan, Allez, toch min of meer; mijn man en ik hebben ons laten voeren in een cabrio. HEt gevolg hebben we in 2 taxibusjes van ons huis naar de kerk laten voer en en terug. Nadien is iedereen met zijn eigen auto naar de zaal gereden. Wij hebben daar van niemand negatieve reacties op gekregen.INgrid