Nu Online
Momenteel zijn er 25 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijzen vervoer?

  9-10-2007 12:55:22
hey

Wij zijn op het moment bezig met het vervoer te regelen. Nu hebben wij oldtimers gevonden voor 150 euro per auto. Nu heb ik er geen idee van of dit veel is of niet?

De auto's komen ons 's morgens opikken gaan naar het gemeentehuis, de kerk en brengen ons naar de zaal waar er nog foto's genomen worden. Ook spelen ze een beetje cermonimeester.

Nu wilde ik eens weten of dit duur is of normaal of goedkoop?

tineke


Tineke
13-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 837


LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik9-10-2007 13:31:08

volgens mij is dat zeer goedkoop!
wij zitten aan 1000€ om 14 mensen + onszelf mee te vervoeren (2 busjes en een auto voor ons)



Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik9-10-2007 13:40:46

Mij lijkt het ook erg schappelijk zeker als de eventuele toeslagen per extra uur of per extra kilometer hier al bij inbegrepen zijn.



Kim
2-5-2008
 Meld misbruik9-10-2007 13:51:13

Hallo,
amai, ik ben wel geïnteresseerd waar je dit gevonden hebt want da's inderdaad wel erg goedkoop!
laat je nog de naam van het bedrijf na?
groetjes en bedankt,
Kim



Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik9-10-2007 15:57:53

Die prijs is zeker niet overdreven duur! Ik heb op het internet ook iemand kunnen vinden die oldtimers aan die prijs verhuurd maar dan wel voor 3uur!. Ze zijn van Aarschot: www.ceremonienuyts.net
Voor een witte wagen betaal je 175 euro voor een zwarte 150 euro, telkens voor de eerste 3 uur, daarna komt er 25 euro per uur bij...dus reken dit om naar een ganse dag en je komt wel veel duurder uit! De andere oldtimer die ik vond waren NOG veel duurder hoor!

Dus ik hoor ook graag waar je dat gevonden hebt :-)



liese
8-9-2008
 Meld misbruik10-10-2007 10:24:02

Tineke,

Laat je ons weten waar je die prijs bekomen hebt want dit is wel goedkoop in vergelijking met andere....elke tip is welkom om de kosten wat lager te houden van feest zo hebben we meer centen over voor reis
ikkeliese@hotmail.com



Tineke
13-9-2008
 Meld misbruik10-10-2007 10:42:56

hallo allemaal,

bedankt voor jullie reacties. Ik ben ernu dus zeker van dat ik niet mag twijfelen.

Ik moet jullie hierbij wel vermelden dat het om een persoon gaat van een volvooltimer club. Hij heeft dus alleen maar volvo's.

Het is ergens tegen lint en kontich. De schoonpapa heeft hier voor gezorgd. Ik zal aan hem de telefoonnummer vragen en ik laat het jullie via mail weten. Om die meneer met de oldtimers wat te beschermen. Dus als je de telefoonnummer wilt. Laat je e-mailadres achter en ik stuur het even door.




valerie
7-6-2008
 Meld misbruik10-10-2007 17:20:54

Hey,

Wil je naar mij ook dat telefoonnummer doorsturen aub?

Dank je wel,

Valerie
7 juni 2008



Lies
27-10-2007
 Meld misbruik10-10-2007 17:29:16

Hey Tineke,

Valt heel goed mee hoor. Wij hadden 7 auto's nodig die een behoorlijke afstand moeten afleggen. De meeste offertes waren afschuwelijk duur! Uiteindelijk hebben we een liefhebbersclub gevonden van PT Cruisers. Die vragen 100 euro all in, dat viel dus wel heel goed mee.
Dus als jij die autos voor 150 euro kan boeken, zeker doen.

Succes!

Lies


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...