Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stadhuis gent-kerk Oudenaarde:hoeveel tijd?

9-10-2007 9:42:41
Hello, ik heb een vraagje: hoe lang duren de hiwelijksvoltrekkingen in het stadhuis van gent? En beginnen die stipt of kan het zijn dat vorige huwelijken uitlopen? Ik zou namelijk mijn uur om 10uur willen vastleggen. Maar mijn kerk om 11u30 en die is in Oudenaarde (25 km verder). Denken jullie dat dit haalbaar is? Hoe lang op voorhand moet je aan de kerk arriveren? Het vervoer doen we met een retro-bus.
Thanks. Marie

Marie
5-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 952

K
7-7-2007
 Meld misbruik9-10-2007 10:41:11

Huwelijk in Gent duurt tien minuten, tenzij je bij je aanvraag een uitbreiding aanvraagt, wat helemaal gratis is, dan duurt de plechtigheid 20 minuten.
Bij ons was er niets uitgelopen, we zijn zelfs te vroeg getrouwd omdat het koppel voor ons te laat was. Wel nog wat tijd incalculeren; wij hebben nog zeker een kwartier voor dat stadhuis gestaan om alle felecitaties en bloemen en kaartjes enzo in ontvangst te nemen van de vrienden en familie.

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik9-10-2007 13:07:39

Hey,

als je in Gent trouwt, kan je kiezen voor verschillende manieren. Je kan 'aan de lopende band' trouwen. Dit kost je niets en duurt ongeveer 10 minuten. Dan is het echt het ene koppel buiten, het andere binnen en uit ervaring weet ik dat het dan wel eens kan uitlopen (bij het huwelijk van mijn nicht hebben we meer dan een half uur moeten wachten). Wij hadden gekozen voor een betalende formule (met balakijn aan de ingang en organiste die speelt wat jij wil) die je ook kan personaliseren, en die duurt 20 minuten. Wij hebben niet zo lang moeten wachten, maar zijn toch niet stipt op ons uur getrouwd. Je moet dus zeker rekening houden met een beetje vertraging.

Groetjes,
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...