Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foto's album inscannen

  9-10-2007 8:59:06
Hallo,

Wij zijn op 28 juli getrouwd en volgende week is ons trouwalbum af. Wij krijgen onze foto's niet op een CD-ROM. Onze fotograaf doet dit niet en ik begrijp hem wel. We wisten dit ook op voorhand, maar ik wilde die fotograaf omdat hij echt heel goed is.
Nu hadden we gedacht om onze foto's te laten inscannen. Heeft iemand van jullie dat al gedaan? Niet alle foto's, maar enkel de mooiste. Zodat je bv ook een foto eens kan afdrukken om nog ergens in te plakken of ergens te zetten. Ik weet al dat ons album niet één groot album is. Het zijn twee dunnen boeken die in een houten kistje zitten met een deksel waar ook een foto in kan. Dus die boeken zijn wel plooibaar om ze in te scannen. Dat we niet heel ons album vernielen. Wie van jullie heeft die ook gedaan. Hebben jullie dat zelf gedaan of bij een drukkerij?

Franciska
28-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 859


Jasmine
10-5-2008
 Meld misbruik9-10-2007 10:01:47

Hey

Ik heb dit gedaan met het album van de geboortereportage van ons zoontje.
Ik heb alles thuis gedaan en dat is heel goed gelukt. Dat was in een stijf album met harde kaft.

Nadien heb ik er een paar wat uitvergroot en laten afdrukken en ook zelf afgedrukt.

Groetjes

Jasmine



sabrina
27-10-2007
 Meld misbruik9-10-2007 21:53:48

spijtig wel dat jullie ze niet krijgen op cd of dvd, wij trouwen de 27ste en krijgen erna de foto's op dvd en een album

ik hoop dat het jullie lukt met het inscannen!

groetjes sabrina
27/10/07



Thierry

 Meld misbruik10-10-2007 18:46:25

---



Thierry

 Meld misbruik10-10-2007 18:48:03

---



Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik11-10-2007 10:34:25

Ik denk ook niet dat hij negatieven zal geven. Ik zeg het, ik begrijp dat wel. Moest ik fotograaf zijn, ik zou dat ook niet geven. Maar ik denk wel dat het me gaan lukken om ze in te scannen. Ik vind het wel spannend, dat wachten op die foto's, want ik heb al niet meer zo'n duidelijk beeld van mijn trouwdag. Van mijn burgerlijke trouw (op een andere dag) heb ik zelf een album gemaakt en nu kan ik dat echt terug opnieuw beleven. De amateurfoto's van onze kerkelijke trouw zijn echt niet zo geweldig.



tamara
15-9-2007
 Meld misbruik12-10-2007 7:53:34

Wij krijgen zelfs alle brondbestanden op CD-rom. Onze fotograaf redeneert dat je toch betaald voor de hele reeks foto's en je neemt toch ook een album, dus waarom zou je de andere foto's ook niet mogen hebben?

Hij heeft ook tevens onze video gedaan en ik krijg al het ruw materiaal ook op 2 DVD's mits een toeslag van 50€ voor het extra werk en de DVD's. Vind ik erg redelijk!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...