Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

locatie vlaams-brabent/antwerpen

9-10-2007 7:56:57
Wij zijn nog op zoek naar een locatie in Vlaams-Brabant (regio Aarschot/Leuven) of Antwerpen (regio Westerlo/Laakdal), voor een 200-tal mensen.
Het mag redelijk informeel zijn.
Een tuincentrum als locatie lijkt me wel iets.
Iemand suggesties?

ellen
1-1-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 541

Liesbeth
1-1-2008
 Meld misbruik9-10-2007 17:49:14

zoals ik in een ander topic ook al gepost heb:

We zijn gaan kijken/hebben geïnformeerd bij volgende zalen:

- Kasteel Nieuwland in Aarschot: de zaal was te groot voor ons (minimaal 100 personen)
- Berkenhof in Bierbeek: heel veel goede commentaar van gehoord
- Faculty Cluc in Leuven: heel sfeervol, maar boven ons budget
- Chateau de Namur in Blanden: ook heel mooi, maar gemengde commentaar van gehoord (van heel goed tot te weinig drinken bij forfait)
- Hof ter Rode in Diest denk ik: was boven ons budget
- Hof ter Wichmaele in Wijgmaal (Leuven): niet zo'n sfeervolle zaal, wel heel sfeervolle tuin
- Salons 't Daelhoff in Wijgmaal: heel tof, maar te klein voor jullie
- Den Ast in Kampenhout: daar gaan we feesten :-)
- De Venkel in Kortenberg (dacht ik, heb via email prijzen gevraagd, maar geen antwoord gekregen)
- Salons Chartreuze in Bertem: moet net lukken voor jullie groep, tuin was niet super
- Kesseldal in Kessel-Lo (Leuven): ik denk dat deze zaal ook een beetje te klein is voor jullie
- Kastanjehof in Pellenberg: zaal is groot genoeg, sfeervolle omgeving, we hebben er al goeds van gehoord, maar ook ergens gelezen dat het eten tegenviel.
- Lassaut in Holsbeek: deze zaal hadden we gevonden de dag dat we Den Ast hebben vastgelegd. We zijn er niet meer gaan kijken, maar is denk ik wel de moeite.

Hopelijk ben je hier iets mee.

Wendy
2-8-2008
 Meld misbruik10-10-2007 7:30:26

Wij nemen Gasthof TerVenne in Langdorp.

Groetjes

Wendy

ellen
1-1-2008
 Meld misbruik10-10-2007 7:57:35

Al enorm bedankt voor de reacties.

Alle ideeën zijn uiteraard nog welkom!

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik10-10-2007 12:04:01

Wij hebben gekozen voor het Kastanjehof in Pellenberg. Mijn familie heeft daar al een aantal keer gegeten en dat is altijd heel goed meegevallen. De prijs is ook doenbaar, en het contact verloopt goed. We mogen zelfs paar maand op voorhand onze menu gaan proeven (gratis voor het koppel, de rest moet betalen) & wijnen kiezen! Ik kijk er al naar uit.
Kesseldal is zeker te klein.
Faculty club heb ik zelf gewerkt, dus dat was geen optie ;)
Lassaut ken ik de zaal niet, maar de traiteur is heel lekker, maar vrij prijzig.
Berkenhof was op onze datum niet meer vrij, dus dat is eruit gevallen.
De Venkel was ongeveer dezelfde prijsklasse als Kastanjehof, en was onze tweede keuze, maar Kastanjehof was korterbij. Is wel een mooie zaal ook.

Veel succes!

Annelies
14-6-2008
 Meld misbruik10-10-2007 13:21:06

Heel hard aan te raden:
De Maekelhoeve in Veerle-Laakdal
Enorm lekker (gastronomisch) eten met duidelijke all-in prijs,
vriendelijke mensen, mooi interieur en knappe tuin! Dit werd onze keuze na een lange zoektocht...
The faculty club is maximum 160 personen met dansvloer, 200 zonder dansvloer.
De overige voorgestelde zalen zitten ook meestal aan een capaciteit van ongeveer 200, dus wel zeker zijn dat er niet meer aanwezigen zijn! (we hebben 250 genodigden en wilden de gok niet wagen van een té kleine zaal of kleine dansvloer!)
Kastanjehof is bij ons tegengevallen toen we uitgenodigd waren op trouwfeest van vrienden (buffet/ sausjes werd bijvoorbeeld niet aangevuld).
succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...