Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

paniek voor trouwkleed

  8-10-2007 9:37:09
Hei bruidjes, volgende week woensdag ga ik naar 2 winkels om een trouwkleedje te passen: Mia monta in Zottegem en Modeshow in Geraardsbergen. Maar in al mijn euforie ben ik een probleem vergeten. Ik ben 1.84m en heb maat 44. Kan ik dan wel passen in een winkel? of zijn het daar alleen "gewone" maatjes? Vind ook al geen trouwschoenen want heb maat 44. Heb al te horen gekregen dat er geen "reuze-trouwschoenen" gemaakt worden. Is wel beetje domper op mijn vreugde want wil ook zo graag een prinses zijn op mijn dag... Weet er iemand hoe dat zit in de winkels? Misschien hebben ze ook paskleedjes voor grote mensen? ik hoop het maar... Alvast bedankt voor jullie hulp! Karolien

Karolien
2-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 832


Griet
2-2-2008
 Meld misbruik8-10-2007 9:46:53

Niet panikeren!
Gewoon naar de winkel gaan. Bruidjes heb je in alle maten en soorten! Ikzelf ben een redelijk smurfje. (We zouden mooi zijn naast elkaar medunkt) Mijn schoenen hebben ze ook speciaal moeten regelen. Maar, al van Van Loock in Zandhoven hehoord? Daar realiseren ze soms wel 's mirakels....



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik8-10-2007 10:25:03

Hey,

Ikzelf heb als schoenmaat 43. Mijn schoenen haal ik altijd bij schoenen danneels in Sint-Andries (Brugge). Ze hebben daar ook trouwschoenen, maar de winkel is nogal duur. Mijn ouders zijn deze zomer naar parijs geweest en ze hebben daar een schoenwinkel gezien met vooral trouwschoenen. Ze hebben er tot maat 47! De schoenen zijn kwaliteitsvol en goedkoper. Ik denk dat ik ze daar zal halen.

Groetjes,

Gerlinde



Sylvie

 Meld misbruik8-10-2007 10:38:11

Hey Karolien,

Jij zal beslist ook stralen op je trouwdag.
K heb wat gesurfd op 't internet en vond volgende website voor grote schoenmaten tot maat 46 voor vrouwen: www.vanluechene.be .
De winkel is gelegen in Rumbeke, dichtbij Roeselare en ze hebben ook bruidsschoentjes in grote maten.
Wat betreft je kleed, dat zal echt geen probleem zijn hoor, 'k ben zelf 1m80 zodus.

Groetjes,

Sylvie



Karolien
2-8-2008
 Meld misbruik8-10-2007 11:35:12

Hei, bedankt Sylvie. Vanluchene is al jaren mijn schoenenwinkel :o) Is de enige winkel waar ik kan schoenen kopen sinds ik 15 jaar ben... Moet er wel 100km voor rijden ma soit. Ben er vorige maand nog geweest en toen zeiden ze dat ze geen specifieke trouwschoenen hebben maar ze hebben wel gewone witte schoenen. we zien wel...



Karolien
2-8-2008
 Meld misbruik8-10-2007 11:35:22

Hei, bedankt Sylvie. Vanluchene is al jaren mijn schoenenwinkel :o) Is de enige winkel waar ik kan schoenen kopen sinds ik 15 jaar ben... Moet er wel 100km voor rijden ma soit. Ben er vorige maand nog geweest en toen zeiden ze dat ze geen specifieke trouwschoenen hebben maar ze hebben wel gewone witte schoenen. we zien wel...



Sylvie

 Meld misbruik8-10-2007 11:46:39

Ah, er staan nochtans mooie schoentjes op hun website vind 'k.
Moest 'k nog iets anders vinden, laat 'k 't je weten.

Groetjes



Nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik8-10-2007 12:12:36

Hey,

Zeker niet panikeren. De trouwjurken zijn zo gemaakt dat als het een maatje kleiner is dan nog kan je er in maar gaat de sluiting niet toe. Ik had het zaterdag zo bij Mia monta, maar je ziet het resultaat heel goed. In de Modeshow in Geraardsbergen ben ik niet geweest omdat ik nog niet echt veel goede reactie gehoord heb. Maar ik heb mijn kleed gevonden bij Mia Monta en het is perfect en de bediening was ook héél vriendelijk.

groetjes
Nathalie
080808



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik8-10-2007 18:07:37

Hey,

moest ik van jou zijn dan zou ik me er niet te druk in maken. Ik heb mijn kleed gekocht bij Mia Monta. Ten slotte is er NIEMAND met perfecte maten. Toen ik mijn kleed ging afhalen was er een volslank meisje die kwam passen en die werd ook geholpen zoals iedereen. Het is zo dat ze die modellen niet in alle maten hebben maar van hun eigen collectie hebben ze altijd een kleine maat en een grote. En ik herinner me dat ik het paskleed van het model dat ik gekozen heb aanhad en het veel te lang was. Ik denk dat dat voor jou ook zeker geen probleem gaat zijn. Het is altijd een beetje verbeelding gebruiken want een kleed op maat gemaakt is toch nog anders dan een paskleed. Veel succes!

Groetjes,
Isabel



Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik9-10-2007 10:10:24

Niet panikeren hoor! Ik heb ook maat 44 en ben 1m75. Paskleedjes hebben ze zeker in die maat (hangt wel wat af van de winkel, misschien best eens bellen?) en mijn jurk die zou nog een tiental centimeter moeten ingelegd worden, je zult dus wel stof genoeg hebben.



Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik9-10-2007 21:18:42

Hoi,

De paskleedjes hebben meestal één enkele maat.
(Meestal een 40.)
Wees gerust, ze bestellen het kleedje in jouw maat en passen het dan nog aan. Dus dat zal geen probleem zijn..

Tussen haakjes - ik ben 1m56 en heb maatje 34. Het was voor mij ook niet echt gemakkelijk om al die bruidskleedjes met maat 40 te passen.. Niemand heeft de perfecte maten! Maar ze maken het wel perfect naar jouw maat!

Nog veel succes he!!

Lieselot


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...