TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
els
|
7-10-2007 23:01:02

|
|
Sylvie
|
8-10-2007 8:04:32
Hey Dorien,
Jef Celen neemt geen nieuwe bruidsreportage meer aan voor 2008, want hij zit al over z'n limiet. Wij hadden hem ook graag als fotograaf gehad, maar helaas.
Groetjes,
Sylvie
|
|
Gwen
5-9-2008
|
8-10-2007 11:23:29
Hoi Dorien, als je toch graag Jeff Celen als fotograaf wilt, zou ik toch gewoon eens contact met hem opnemen. Je weet maar nooit. Ondanks de tegenberichten hebben wij het ook pas gedaan en we hadden geluk, hij wil ons huwelijk toch fotograferen en we trouwen in september 2008. Zijn werk is werkelijk prachtig en het is een heel vriendelijke man! Succes ermee!! Groetjes, Gwen 12/09/2008
|
|
Sylvie
|
8-10-2007 11:52:32
@Gwen,
Nu begrijp 'k er niets meer van, wij hebben hem ook gecontacteerd, een aantal weken geleden, ook voor september 2008 en dan kregen we te horen dat hij geen nieuwe huwelijksreportages meer aannam en nu blijkt van wel. Nu begrijp 'k 't helemaal niet meer, dan maakte die ons gewoon iets wijs dan. K vind 't echt wel jammer se, wij hadden hem ook heel graag gehad.
|
|
Anni
|
8-10-2007 13:16:31

|
|
Tania
3-5-2008
|
8-10-2007 13:28:51
Hey,
Wij waren een van de eersten die Jef Celen hebben geboekt. Gisteren waren we nog bij hem, en hij zei inderdaad dat hij van april tot november 2008 zo ongeveer vol zit... Je kan natuurlijk altijd eens een poging doen, ik heb de indruk dat hij moeilijk neen kan zeggen. Natuurlijk, als hij op die dag al iemand heeft, zal het sowieso niet lukken...
Succes ermee,
Tania
|
|
Gwen
5-9-2008
|
8-10-2007 13:29:21
@Sylvie, ik kan me voorstellen dat je je zo voelt. Ik weet zeker dat hij je niet met opzet iets heeft wijsgemaakt. Hij heeft ook bij ons wel heel duidelijk aangegeven dat hij het heel erg druk heeft en in eerste instantie wilde hij erover nadenken. Maar we trouwen op een vrijdag en in Nederland. En ik heb echt over onze planning van die dag moeten vertellen. Dit alles bij elkaar heeft hem doen besluiten om het toch te doen. Groetjes, Gwen
|
|
nele
29-9-2007
|
8-10-2007 13:29:54
Hallo Wij zijn vorige zaterdag getrouwd en Jef Celen was onze fotograaf; ik kan enkel lof over hem spreken. Hij is heel sympatiek en de fotos zijn magnifiek. Zijn doel is vooral foto's nemen van onverwachte momenten als ik het zo mag noemen, zo hebben we een paar schitterende fotos zonder te poseren (al wandelend, al iets drinken, ...). Hij is inderdaad een veel gevraagde fotograaf, maar mocht hij niet meer vrij zijn voor jullie datum, er moeten er nog zijn. Veel succes nog Groetjes een vers bruidje
|
|
Yo
12-7-2008
|
8-10-2007 21:41:46
Hoi ,
Wij hebben ook als fotograaf aan jeff celen gedacht. Wel ook ons heeft hij teleurgesteld. eerst had hij ons opgeschreven dan kon hij weer niet , dan volgeboekt. We hadden ook de indruk dat we voor hem niet speciaal genoeg waren... Dus Sylvie , ik begrijp je...
Nu in iedergeval we hebben iemand gevonden. En ik ben der blij voor, dat we hem nu hebben. Het eerste contact zat onmiddelijk goed, iemand sympathiek, zijn ideeen zijn heel goed en de prijzen waar hij aan werkt... Trouwens hij zal waarschijnlijk ons drukwerk verzorgen, wat mooi mee genomen is!!!!
Moest je meer info willen geef ik je zijn gegevens.
|
|
els
|
8-10-2007 23:02:34

|
|
Liesje
15-2-2008
|
10-10-2007 15:50:05
Hier ook: over Jeff niks dan lof. Wij hebben hem gevraagd en het was geen probleem. We trouwen wel in februari 2008, dus dan is het niet zo druk!
|
|
dorien
|
10-10-2007 16:03:11
Hij was wél vrij op 12 juli, maar dan nam hij dagje vakantie, kan ons huwelijk dus niet fotograferen :-(. Je moet inderdaad veel geluk hebben en goed op voorhand vragen!
toch bedankt voor de reacties!
dorien
|
|
Sabine
28-6-2008
|
19-10-2007 12:49:59
Aan Yo,
Zou je die gegevens ook aan mij kunnen zenden, van de fotograaf die ook jullie drukwerk gaat doen? Wij zijn nl. ook nog op zoek naar een goede fotograaf tegen een redelijke prijzen, dus alle tips zijn welkom! Bedankt alvast!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|