Terug naar overzicht
Hei Sarah, ik ben ook echt hopelijk op zoek naar iets origineel voor aan de kerk of in de zaal of zo. in de kerk gebruiken we witte ballonnetjes met "just married". enkele aan elkaar hangen met een dikkere ertussen en aan elke 2 rijen eentje hangen. voor de rest: we hebben een fanfare van de jeugdbeweging (is traditie) en mijn 2 schoonzussen en 2 schoonbroers maken muziek. maar ik wil nog iets origineel. bvb: voor de misboekjes. wil niet zomaar een boekje. als er iemand ideeën heeft? heel erg bedankt!
wij trouwen zelf niet voor de kerk, maar gaan in bali trouwen.. dus over misboekjes heb ik nog niet nagedacht. Wat ik wel leuk vind is vb witte balonnen laten vliegen als jullie de kerk buiten komen, met daaraan wenskaartjes. Maar je moet wel zien dat het papier niet te dik is, want anders gaan je balonnen niet vliegen.Wij hebben ooit voor een begrafenis balonnen voor iemand moeten opblazen met zo van die kleine heliumflesjes. Daar is geen beginnen aan. Dus als je met balonnen werkt, begin er best op tijd aan!! Wij zijn daar toen hele tijd mee zoet geweest. Wij gaan zelf in de zaal ook nog balonnendecoraties doen. (laten maken, want ik heb daar dus geen verstand van)We laten een dixie band komen tijdens de receptie. Wel leuk en iets wat je toch niet vaak ziet. Onze ceremoniemeester had het erover om aan het gemeentehuis/ kerk een mini- receptie te doen. Doen ze naar het schijnt wel vaker, maar ik heb dat ook nog nooit gezien. Vond het wel een leuk idee.Wat voor ideeen zoek je voor je misboekjes? iets met de teksten of iets met de lay-out?Mijn schoonzusje had een kleed met oranje en groen, en ze had dat ook verwerkt in haar misboekje, lintjes aan auto's, menu's enzovoort.