Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

28 juni 2008

6-10-2007 14:42:57
hallo,
wie trouwt er nog op 28 juni 2008??Zou leuk zijn om samen af te tellen en ideeen uit te wisselen.Mailadres:marie.lemmens13@pandora.be

marie
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 310

Katrien
28-6-2008
 Meld misbruik6-10-2007 20:31:37

Dag Marie,

Onze datum zal van de geschikte zaal afhangen: ofwel 21-06 ofwel 28-06!! Ik zal je zeker op de hoogte houden..

Groetjes,
Katrien

p
28-6-2008
 Meld misbruik6-10-2007 21:29:05

Hallo,

Dit wordt ook onze datum! Van waar ben je? Veel plezier met het voorbereiden op uw huwelijk. Bij ons ligt de feestzaal,de fotograaf,en vervoer als vast!

groetjes,
Peggy

saartje
28-6-2008
 Meld misbruik7-10-2007 10:27:07

Yes! Dan trouwen wij op dezelfde dag! Van waar ben jij? Wij wonen in Gontrode (Oost-Vlaanderen) maar trouwen in Aalst. Sta je al ver met de voorbereidingen? Veel groetjes en organiseerplezier!
Saartje

Miet
28-6-2008
 Meld misbruik7-10-2007 11:25:18

hallo!
Wij trouwen ook op die datum in de kerk van Heverlee en ons avondfeest is in Zolder. De zaal en fotograaf liggen al vast. Momenteel zijn we bezig met ontwerp van uitnodigingen, de trouwmis in mekaar aan het steken. Ahja, en mijn kleed heb ik ook al. Ik ben dat direct gaan kopen toen we wisten dat we gingen trouwen...een beetje impulsief Daar heb ik wel een beetje spijt van. Best alles rustig aan doen!
groetjes,
Miet en Koen

marie
12-7-2008
 Meld misbruik7-10-2007 14:06:43

oke, wij trouwen dus niet alleen die dag! fijn dan kunnen we samen aftellen!
ik ben ideetjes aan het opdoen voor onze uitnodigingen . Voor de misviering heb ik ook ideetjes, maar alles moet nog op papier gezet worden, nog tijd he!wij trouwen in essenbeek en onze feest is in denderwindeke in zaal de parel.we geven eerst een intiem diner met onze ouders, broers en zussen, getuigen en daarna komt iedereen voor een groot dansfeest!
we wilden dit zo want we hebben twee vrij grote families en het was anders niet haalbaar(veel te lang aan tafel zitten....terwijl wij ons willen amuseren die dag!
laten jullie verder iets weten?
groetjes marie

marie
12-7-2008
 Meld misbruik7-10-2007 14:09:08

zou misschine praktischer zijn om mailadressen te wisselen??
marie.lemmens13@pandora.be

Kimberly
28-6-2008
 Meld misbruik7-10-2007 16:36:18

Hoi
Wij trouwen ook op 28 juni 2008. Wij zijn afkomstig van Nieuwrode (Holsbeek). Hebben al het een en ander geregeld en onze zaal ligt al ettelijke maanden vast.

Groetjes Kimberly
cornelis-peeters@skynet.be

Tina
28-6-2008
 Meld misbruik7-10-2007 18:44:02

Hoi!

Wij trouwen ook op 28/6. Wij wonen in Temse. Hier trouwen we dan ook voor de wet maar de misviering is in de sint-pauluskerk in antwerpen. Het enige wat vast ligt is het gemeentehuis en de kerk. Ook een zaal hebben we al. Nu de verdere invulling nog. Mijn e-mailadres is crauwelstina@hotmail.com
Nog veel regelplezier!

Groetjes,
Tina

Margit
28-6-2008
 Meld misbruik8-10-2007 13:41:10

Hey Marie!

Wij trouwen net als jij ook op 28/06/2008! Mooie datum eh :o))

Wij hebben de zaal meteen geregeld en verder liggen de fotograaf, de ceremoniemeester en het uur van ons kerkelijk huwelijk al vast. Wij trouwen om 13u in de kerk van Stabroek. De gemeente kunnen wij jammer genoeg ten vroegste pas vastleggen 6 maanden en 2 weken voor ons huwelijk, hopelijk hebben we het uur dat we willen!

Nu zijn we bezig met het misboekje (zang in de kerk is ook geregeld) en hebben we de basis van onze uitnodiging al besproken met een vriend die deze zal ontwerpen.

Waarschijnlijk ga ik 16 november een eerste keer trouwkleedjes passen, spannend!!

Misschien tot mails en nog veel plezier toegewenst met het regelen!

Margit xxx
cammaert_margit@yahoo.com
http://margitenleslie.trouwen.com

Evie
28-6-2008
 Meld misbruik8-10-2007 16:13:16

Hallo,

Dit wordt ook onze trouwdatum. Wij trouwen in Gistel(W-Vlaanderen) voor wet en kerk. Ons feest gaat door in Zedelgem.
Bij ons ligt dus al kerk, feestzaal,fotograaf,ceremoniemeester vast. Stadhuis nog even wachten zoals iedereen.
Met ons misboekje zijn we bezig. De uitnodigingen eind dit jaar. Trouwkleed eind oktober, begin november.
Laten we hopen dat het voor ons allen een mooie dag wordt.

Groeten
Evie

marie
12-7-2008
 Meld misbruik9-10-2007 17:18:41

amia, sommigen hebben echt al veel vastgelegd! IK ben al blij dat de datum, kerk, stadhuis, zaal ..vast staan. Mijn kleed dacht ik in januari te gaan zoeken, maar nu ik iedereen zo bezig hoor, zal ik er precies vroeger moeten aan beginnen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...