Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pfff-heb ik dat alleen?

5-10-2007 23:04:37
Hey bruidjes,

heb even een dipje..veel werk en stress voor ons beide de laatste tijd en dan gaat het wat minder en vraag ik me af of we wel moeten trouwen. Dan lijkt het me toch weer wat snel te gaan en hoeft het voor mij niet perse. Heb ik dit alleen of zijn er nog onder jullie die dit soms voelen?

Leen
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 287

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik7-10-2007 8:20:04

nee meisje dat heb je zeker niet alleen... maar je hebt al werkstress + trouwstress + beetje relatiestress dat dat met zich meebrengt.
denk dat wel meerder mensen dat hebben.

Liesje
15-2-2008
 Meld misbruik7-10-2007 10:57:59

neen hoor, je bent zeker niet alleen.
Hier ook zo iemand. Zo erg dat ik de trouw wilde uitstellen... Maar nu is alles weer in orde!
Ik belde met een vriendin vorige week die al een paar jaar getrouwd is. Ze vertelde me dat ze de dag zelf nog heeft gehuild omdat ze ineens cold feet kreeg. Volstrekt normaal dus als je het mij vraagt...

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik9-10-2007 8:53:57

Dag Leen,

Wij zijn op 28 juli getrouwd. En de avond ervoor had ik ook zoiets van: voor mij hoeft het niet meer. Als ik die avond weg kon, ergens naartoe, zou ik het zo gedaan hebben, maar dan wel samen met mijn man. Ik wilde nog trouwen, maar niet heel die rompslomp erbij. En moest ik het overdoen, ik zou het helemaal anders doen. Maar wij hadden ook niet zoveel mogelijkheden. Ik kom van Vlaams-Brabant, tegen Oost-Vlaanderen en mijn man van Limburg. Maar uiteindelijk ben ik toch wel heel blij dat ik getrouwd ben en de mis, dat vond ik het mooiste van de hele dag. Dat heb ik het meest bewust beleefd.

Leen
7-6-2008
 Meld misbruik9-10-2007 13:23:42

Bedankt voor de reacties! Ondertussen is het al terug beter. We gaan het komende weken te druk hebben met onze job, dus gaat alles qua trouw even moeten wachten.
Gelukkig hebben we nog veel tijd, we trouwen op 7/6/08.
Bedankt voor jullie steun en succes aan iedereen!
Tot later
grtz
Leen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...