Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Cuba

  4-10-2007 22:59:46
Hoi bruidjes

Wij trouwen volgend jaar op 24 mei en denken eraan om in juni/juli op huwelijkreis te gaan naar Cuba. We zouden
er heel graag een grote rondreis/groepsreis doen, gekoppeld aan een paar dagen strandvakantie! Nu vroeg ik me af wie ervaringen heeft met Cuba? Welke touroperators/organisaties zijn goed? Graag jullie reacties :-)

Bedankt voor de hulp!
Annelies

Annelies
24-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 449


Inge
24-5-2008
 Meld misbruik5-10-2007 0:00:31

Hey Annelies,
Wij zijn dit jaar op reis geweest naar Cuba via jetair.
Ik zou je dit zeker aanraden: Cuba is een prachtig en fantastisch land!! Wij zijn vast van plan er nog een keertje naartoe te gaan.
Ik raad je zeker een rondreis aan. Wij zijn in Varadero gebleven en sommige dingen die ik zeker wou zien waren daardoor onbereikbaar of het duurde 2 dagen met de bus om er te komen. Aan een rondreis ga je meer hebben.

En wij trouwen toevallig ook op 24 mei!
Greetz
Inge



Ingrid
28-4-2007
 Meld misbruik5-10-2007 7:56:36

Dag Annelies,

Wij zijn dit jaar in mei een maand naar Cuba geweest. HEt is een prachtig land, maar hoe meer naar onze zomer, hoe vaker je toch de kans hebt op een bui. Maar geen nood hoor, de zon schijnt nog meer dan genoeg en zelfs al regent het even, het is er toch nog goed warm.

Met groepsreizen heb ik geen ervaring. Wij hebben het zelf gedaan. We hebben de plaatselijke busmaatschappij voor toeristen gebruikt en geslapen in kleine casas particulares (een kamer bij mensen thuis). En we hebben echt alles gedaan wat we wouden doen, zoals zwemmen met dolfijnen.

Ingrid



ilse
18-8-2007
 Meld misbruik5-10-2007 14:41:50

Hoi Annelies

Wij zijn vorig jaar begin juni naar Cuba geweest en het is een fantastische reis geworden. Wij hebben 2x regen gehad en dan regent het wel hééél hard maar na een half uurtje is alles droog en schijnt het zonnetje terug en ben je die plensbuien vlug vergeten.

Wij hebben eerst Havana bezocht gevolgd door een paar dagen Trinidad en als afsluiter hebben we er een weekje Varadero aangeplakt om uit te rusten. Wij zijn met Thomas Cook geweest en alles was prima verzorgd en picobello in orde. Het is écht een prachtig land, vriendelijke mensen, lekker eten en die typische Caraïbische sfeer, wij gaan zeker ook nog eens terug!
Cuba zal voor ons altijd een speciale vakantie blijven omdat mijn ventje mij in Varadero bij zonsondergang ten huwelijk heeft gevraagd...

Groetjes, Ilse
(al 48 dagen getrouwd!)



kristel
30-8-2008
 Meld misbruik7-10-2007 18:36:49

Hallo,

wij zijn vorig jaar 2 weken in juli met Pegase naar de Dominicaanse Republiek gegaan. (het was wel geen huwelijksreis, dat is pas in 2008)
Fantastisch weer, fantastische sfeer..

De moeite waard, en Pegase maakt het allemaal net ietsjes meer dan andere touroperators.

Groetjes Kristel



Isabelle
6-9-2008
 Meld misbruik9-10-2007 7:42:40

Wij zijn dit jaar einde mei naar Cuba geweest en hebben 10 dagen rotslecht weer gehad, door eerste tropische storm van het seizoen. Moet je je bewust van zijn dat weer in die periode serieus kan tegenvallen.
Wij hebben een rondreis van 1 week gedaan met sunjet: was prima georganiseerd; wel dikwijls 'commerciële' stops aan sigarenfabriek, rumfabriek, pottenbakker,... Omvatte bezoek van 2 dagen aan Havana, Trinidad,... Nadien nog verlenging in hotel Blau in Varadero: een aanrader!

Achteraf bekeken vond ik op rondreis tijd in Havana te kort en rest te uitgerekt.
Als ik jullie tip mag geven: je boekt beter 5 dagen in stad in Havana (hotel Central bvb) en nadien verlenging in varadero. Zal interessanter zijn dan rondreis (minder verplaatsingen, minder commerciële stops en meer tijd om het mooiste van Cuba te zien -- > nl. Havana).
Varadero i1100% luilekkerland in je hotel, niets te zien.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums