Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Teleurgesteld

  1-10-2007 14:52:32
Hey,

Wij zijn getrouwd op 15/09: prachtige dag, mooi weer, mooi feest...Echt leuk! Alle genodigden zowel receptie als feest vonden het zeer goed en fijn. Alleen mijn collega's denken er duidelijk anders over. Ik werk op een vrij grote afdeling nl 21 pers. Ik had dan ook iedereen uitgenodigd voor de receptie aangezien ik al een zeer grote familie heb (er waren zo al 188pers) uitgenodigd voor avondfeest. Nu moet ik erbij vertellen dat ik wel een aantal andere collega's (andere afdeling) uitgenodigd heb naar het avondfeest omdat ik ook in privésfeer heel wat contact met hen heb. Ik heb er nooit mee te koop gelopen dat er andere wel naar het avondfeest mochten komen. Maar ja zoiets komt toch 'uit', dat weet iedereen... alleen had ik niet gerekend op zoveel onbegrip. Je raad het al... heel wat jaloezie! Een aantal collega's zijn ondanks bevestiging niet naar de receptie geweest (zonder berichtgeving) omdat ze volgens horen zeggen op hun tenen getrapt zijn. Er is duidelijk niemand die zich afvraagt hoe de relatie tov van die andere mensen is, hoe zij mij al op diverse momenten in mijn leven hebben bijgestaan (wat de meeste collega's niet deden), hoe moeilijk het is om voor iedereen goed te doen, ...

Ik wil het mij niet echt aantrekken maar toch verpest het eigenlijk een beetje de fijne herinneringen van die éne speciale dag. Jammer!

Ik moest dit gewoon even kwijt.

Sofie.

Sofie

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 799


dorien

 Meld misbruik1-10-2007 15:03:03

Toch jammer hé dat sommige mensen zo jaloers kunnen zijn!

Praat er eens met hen over en probeer het hen uit te leggen waarom sommige wel en sommige niet op het avondfeest mochten zijn.

Ik zit nu ook in zo'n tweestrijd maar dan met vrienden van de jeugdbeweging. SOmmige hoor ik nog bijna wekelijks, anderen zie ik amper twee of drie keer per jaar. en toch weet ik nu al dat ook zij jaloers zullen reageren maar ik kan het mij niet zo echt aantrekken, het is ons dagje en als ze niet komen, dat ze dan maar niet komen.

probeer toch wat aan de leuke momenten te denken want het was toch de dag van je leven hé ;-)



Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik1-10-2007 15:04:08

Hoi Sofie,

Ik kan wel geloven dat dat je herinneringen een beetje 'verpest' hoor. Zou hetzelfde gevoel hebben denk ik.
Maar toch is het inderdaad zo dat je voor niemand àlles goed kan doen. Er zal altijd iets aan te merken zijn. En dat is bij iedereen en bij elk feest zo.
Als je collega's zo kleinzielig zijn, is dat hun probleem. Dan weet jij ook meteen wat je aan hen hebt.. Ook al is dat een beetje pijnlijk voor jou..
Stel je daar over. Het is kinderachtig van hen.

Groetjes



Griet
2-2-2008
 Meld misbruik1-10-2007 17:50:20

Tja, ik heb ook zoiets voor. Maar dan onder 'vrienden'. Ze beginnen nu raar te doen (Jaloezie? Beter weten? Niet kunnen verdragen dat ik EINDELIJK gelukkig ben?...)
Initieel stonden ze op de lijst voor het avondfeest. En als ze niet heel snel inbinden, kunnen ze de receptie ook op hun buik schrijven.
Ik heb nog liever een tante van mijn meneer als gast (die blij is voor hem) Die ik nog nooit gezien heb, dan een zuur gezicht dat me dwars zit. Als ze er ni zijn hoef ik me ook ni druk te maken. Ik ben niet bereid voor dat soort mensen 150 Euro per paar uit te geven.
Ik weet het, die zaken doen pijn. Ze hebben het recht niet je dit aan te doen. Of ze moeten zo arm zijn dat ze hun eigen eten ni meer kunnen betalen :)
Kin omhoog meid, doe ik ook.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...