Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindje

  30-9-2007 20:37:40
hallo iedereen,

Ik en mijn verloofde David zijn aan het twijfelen voor een bruidskindje.
We zouden het graag doen omdat het toch mooi en meer romantisch is, maar ik ben bang dat dit nog al een beetje meer zou kosten naar ons budget toe. Kan mij iemand zeggen hoeveel het ongeveer kost voor kleren voor een bruidskindje. Als we iemand zouden nemen zou ze ongeveer 2,5 jaar oud is zijn, is dit te jong of niet. Hopelijk kan iemand mij helpen.

Vele groetjes
Nathalie
080808

Nathalie
8-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 447


Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik30-9-2007 21:10:41

Hoi Nathalie,

Ik twijfelde ook eerst over het al dan niet nemen van een bruidskindje. (Het probleem is dat er bij ons al veel kindjes in de familie zijn en we niet goed wisten wie we wel/ niet zouden kiezen) .
Intussen hebben we beslist: we nemen 1 bruidsmeisje (op het ogenblik van ons huwelijk zal zijn net 2 jaar oud zijn!)
Het is wel nog jong maar superschattig denk ik!!
We gaan volgend jaar (in de lente) in een gewone kinderwinkel gaan kijken achter een mooi wit kleedje. Eventueel ook een bandana of een strik voor in het haar!
We gaan zeker geen kleedje zoeken in een bruidswinkel (daar kan je normaal ook kinderkleedjes kopen) want daar wordt enorm van geprofiteerd in die winkels!

Nog veel succes met de voorbereidingen!!

Groetjes
Lieselot
5/07/08




Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik30-9-2007 21:31:13

Hallo,
Je kan misschien in de soldenperiode eens in de kinderkleding-zaken gaan kijken, maar zelfs bij C&A of zo vind je prachtige kleedjes (die achteraf nog kunnen gedragen worden) Ik had aan de ouders van ons bruidskindje gezegd dat wij geen speciale wensen hadden, dat ze gewoon iets moesten uitkiezen waar het kindje gemakkelijk in was.... en, ze straalde!



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik1-10-2007 0:20:16

de mama van ons bruidskindje (ale kindje, ze is 11 dan) zei direct: gaan jullie maar kiezen, wij trakteren!
Tja, misschien wel niet geheel volgens traditie, maar wel mooi meegenomen!



A.
1-1-2020
 Meld misbruik1-10-2007 9:33:41

Wij gaan in februari kijken voor de kledij van de bruidskindjes want dan komt namelijk de nieuwe collectie uit voor communies en zo. De bruidskindjes kunnen die kleren nadien nog doordragen. Zo'n typisch bruidskledij voor die kindjes vind ik weg gesmeten geld. Tussen die communiekleren zitten er heel wat schattige dingen tussen.

groetjes



Sofie

 Meld misbruik1-10-2007 16:00:16

Wij zijn afgelopen sept getrouwd. Onze bruidskindjes waren bijna 18maand en 21maand oud. Ik had kleedjes gekocht in februari, wit uit lentecollectie. Wat ik ondervonden heb: dat het moeilijk is om juiste maat te kopen een half jaar op voorhand. Tip: zeker een huidig kleedje meenemen en daar min. een 5 à 10cm bijtellen voor de leeftijd tussen 1 en 2jaar. Bovendien is elk kledijmerk verschillend. Bij het ene kindje was het kleedje perfect, bij de andere al bijna te kort. ik heb dit opgelost door in solden 2 witte 'collant'-broekjes te kopen. resultaat was geslaagd!

Wel zou ik nog willen zeggen dat als je een kindje van die leeftijd neemt het niet altijd evident is om ze 50min stil te houden. Wij hadden een kinderzeteltje in de kerk geplaatst en wat speelgoed in de dagkapel gelegd om hun wat verstrooiing bezorgde. Hoedanook ons dochtertje (bruidskindje van 18maand) was het halverwege de mis beu; ze was moe en niet te troosten. Al denk ik dat dit vooral was omdat haar mama die dag niet de gewone mama was; ze zag er immers anders uit dan anders, hé!



Griet
2-2-2008
 Meld misbruik1-10-2007 18:01:30

Mijn zoontje van 7 zal bruidskindje zijn. Hij zal hetzelfde dragen als alle andere mannen in de suite, jaquet, hoed, handschoenen. Huurprijs: 60 Euro. Te doen, niet? Plus hij is gekleed voor de hele dag.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...