Nu Online
Momenteel zijn er 25 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cameraman

  30-9-2007 20:13:30
Hallo,

Zijn er onder jullie die een cameraman vragen voor jullie huwelijksdag? Hebben jullie enig idee wat men daarvoor vraagt?

Alvast bedankt!
Groetjes
Sofie

Sofie
23-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 460


Tania
3-5-2008
 Meld misbruik1-10-2007 8:13:35

Hey,

Wij hebben videograaf Mario Van Steelant (macrea@mac.com) uit Waasmunster. Hij komt een hele dag filmen voor 450 euro (vervoerskosten inbegrepen; wij wonen in Liedekerke, dus toch wel een eindje rijden). Daarvoor heb je dan een dvd (3 exemplaren) met huwelijksfilm van ong 45 min, een babbelbox (heel erg leuk!), wedding clip (korte samenvatting op de muziek van je openingsdans), en je kan ook nog andere dingen op verzoek aanvragen. We hebben dvd's van hem gezien, en die waren echt wel fijn. Het is ook voor elk koppel erg verschillend, naargelang je wensen. Ik weet dat er ook velen een pak duurder zijn, dus budgetgewijs is dat wel een meevaller :). Hij doet het in bijberoep.

Veel succes nog,

Tania



Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik1-10-2007 18:10:28

Hey Tania,

Bedankt voor je antwoordje en de tip! Ik mail hem meteen!

Groetjes
Sofie



sabrina
27-10-2007
 Meld misbruik1-10-2007 21:21:12

hallo
onze cameraman is afkomstig van Kozen (bij hasselt) en wij huwen in antwerpen, hij komt filmen vanaf de bruid zichzelf klaarmaakt tot na de openingsdans 's avonds en dit alles voor maar 450 euro
mijn email adres is: brientje_2@hotmail.com
als je meer info wil

sabrina
27/10/07



Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik1-10-2007 22:31:10

Hallo Sabrina,

Bedankt voor de tip! Amai, ik kreeg van een vriendin ook een naam door en die man vroeg 850 euro (ook in bijberoep). Dat vond ik echt wel wat trop hoor! Ik investeer dan liever iets meer in een goede fotograaf, maar ik wou toch ook graag een cameraman erbij.
Die cameraman van jou en van Tania is in ieder geval al wat schappelijker qua prijs.
Heb je ook goede referenties?

Groetjes
Sofie



tamara
15-9-2007
 Meld misbruik5-10-2007 18:43:56

De onze heeft 650€ gevraagd voor een hele dag film (tot s nachts 1.00u) voor 3 DVD's. Ik vond het iedere euro waard.

We hebben de DVD nog niet, dus wachten nog in spanning af! Ik vond dit zelfs belangrijker dan de foto's omdat je hem zo nog eens echt opnieuw kan beleven.

We konden ook kiezen of we een korte en krachtige film willen of een langere waar echt alles op staat. wij kozen het laatste



Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik6-10-2007 14:41:32

Hallo Tamara,

Van waar ben je? Kun je de gegevens van je fotograaf doorgeven aub?

Bedankt!
Groetjes
Sofie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info