Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juwelen + trouwringen amici

30-9-2007 18:18:33
Hallo iedereen,

Mijn vriend (verloofde) en ik zijn al eens een paar keer in de etalage van juweliers gaan rondneuzen voor juwelen voor onze grote dag.

We zijn daar verschrikkelijk van geschrokken wat ons dat zou kunnen kosten. Graag had ik een halsketting gehad met bijpassende armband, maar dat lijkt ons onbetaalbaar... .

Weet iemand waar je goedkoop (lees: redelijk van prijs, geen 3000 euro en meer!!!) prachtige juwelen kan vinden. Liefst in de buurt van Sint-Truiden, Tienen, Diest,... .

Klein detail: ben vreselijk allergisch aan alles waar maar een miniscuul deeltje nikkel in zit... .

Wie heeft er trouwringen van Amici en wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ben ook hier wel benieuwd naar... .

groetjes
marijke

Marijke
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 720

Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik1-10-2007 10:04:55

Mijn ventje en ik zijn gehuwd op 23 mei 2007. Wij hebben gekozen voor stalen ringen van Amici. Deze bevallen ons prima. Zeer goede prijs en kwaliteit is ook zeer goed. Ringen kan je wel niet laten verkleinen of vergroten. Je kan ze omruilen naar een grotere of kleinere maat tegen een kleine prijs.

Groetjes

Fieke

liesbeth
15-9-2007
 Meld misbruik1-10-2007 10:33:09

Hoi Marijke!
Ik heb mijn man met de verloving een ring van amici cadeau gedaan en hij was er heel content mee!
Nu waren we ook gaan zien voor trouwringen ervan(hebben echt hele mooie ringen)Maar ons oog viel op een ander merk!Weet wel de naam niet meer!En die lagen ook goed bij prijs!Wij zijn bij Coolens in Diest geweest!Die geven 10 % aan trouwers!Wat ook mooi meegenomen is!Wij waren ook bij Walters Mulders in Averbode geweest!Die doen niks speciaal en moesten bijna 100 euro meer betalen voor dezelfde ringen!
Groetjes Liesbeth

Els
31-8-2007
 Meld misbruik1-10-2007 12:10:05

Hey Marijke,

Een 4-tal jaar geleden hadden mijn vriend en ik amici-ringen gekochten om ons 1-jaar samen zijn te vieren. Ze waren heel mooi maar je doet ze beter uit in contact met water want daardoor hebben onze ringen zwarte stippeltjes gekregen.

Een maand geleden zijn we getrouwd en hebben we gekozen voor witgoud van Auro-design. Ze hebben een website met vermelding van de prijzen. De onze hebben 820 euro gekost en de mijne heeft 3 diamantjes. Tot nu toe heel content! Witgoud is natuurlijk geen staal en heeft een prijsverschil... De kwaliteit zal er dan ook wel naar zijn denk ik!

Veel succes nog met de voorbereidingen!
Els

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...