Terug naar overzicht
Mijn ventje en ik zijn gehuwd op 23 mei 2007. Wij hebben gekozen voor stalen ringen van Amici. Deze bevallen ons prima. Zeer goede prijs en kwaliteit is ook zeer goed. Ringen kan je wel niet laten verkleinen of vergroten. Je kan ze omruilen naar een grotere of kleinere maat tegen een kleine prijs.GroetjesFieke
Hoi Marijke!Ik heb mijn man met de verloving een ring van amici cadeau gedaan en hij was er heel content mee!Nu waren we ook gaan zien voor trouwringen ervan(hebben echt hele mooie ringen)Maar ons oog viel op een ander merk!Weet wel de naam niet meer!En die lagen ook goed bij prijs!Wij zijn bij Coolens in Diest geweest!Die geven 10 % aan trouwers!Wat ook mooi meegenomen is!Wij waren ook bij Walters Mulders in Averbode geweest!Die doen niks speciaal en moesten bijna 100 euro meer betalen voor dezelfde ringen!Groetjes Liesbeth
Hey Marijke,Een 4-tal jaar geleden hadden mijn vriend en ik amici-ringen gekochten om ons 1-jaar samen zijn te vieren. Ze waren heel mooi maar je doet ze beter uit in contact met water want daardoor hebben onze ringen zwarte stippeltjes gekregen.Een maand geleden zijn we getrouwd en hebben we gekozen voor witgoud van Auro-design. Ze hebben een website met vermelding van de prijzen. De onze hebben 820 euro gekost en de mijne heeft 3 diamantjes. Tot nu toe heel content! Witgoud is natuurlijk geen staal en heeft een prijsverschil... De kwaliteit zal er dan ook wel naar zijn denk ik!Veel succes nog met de voorbereidingen!Els