Terug naar overzicht
Ik hoop dat er nog iemand reageert die zijn feest daar al heeft gedaan, want wij moeten het ook nog geven. Wij doen dat op 16 mei in het Fabriekspand.Ik weet niet of je er al bent langsgeweest, maar dan weet je welk vriendelijk en professioneel onthaal je daar hebt gekregen. Alle kosten (huur, opkuis, nutsvoorzieningen, decoratie, brouwersprijzen) staan goed uitgeschreven in de bundel die je meekrijgt. Ik denk niet dat we er voor erg onaangename verrassingen zullen komen te staan.Het lijkt nogal duur, maar met de brouwersprijzen (als je een groot aantal gasten hebt) beperk je wel een groot deel van je kosten! En als je nu eenmaal verkocht bent aan de sfeer in de zaal, dan twijfel je gewoon niet! ;)Zoek juist nog een goede traiteur uiteraard, want die hebben ze daar niet (maar wel aanraders).
Hey Natacha, Ja, we zijn al langs geweest en twas een zeer vriendelijk onthaal, je voelt je er meteen veilig bij. En idd, met die brouwersprijzen druk je de prijs wat. Toch heb ik nog altijd schrik dat het een veel te duur feest gaat worden en dat er nog onverwachtse dingen gaan komen waar we niet aan gedacht hadden op voorhand. Vooral in die decoratie denk ik. xxx Marie