Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Festzaal kok-o-folie in Lommel

  30-9-2007 11:17:50
Hallo Allemaal,

Op de website lees ik wel wat vragen over deze feestzaal.

Wij gaan daar ons feest geven op 06-09-2008, ik moet zeggen dat wij alleen maar goede ervaringen heb met Luc (uitbater).

Het is een super mooie zaal geworden zo vind je er geen 2 in Lommel. Het is een grote zaal en mooi aangekleed.

Je moet zelf nergens voor zorgen:
- tafelkleedjes
- bloemstukken op de tafels
- eten en drinken
- garçons
wordt allemaal voorzien.

Het enige nadeel vinden wij, is dat we zelf een inschatting moet maken voor de drank.

Hij heeft namelijk geen ALL IN prijzen, en omdat het een hele nieuwe zaal is heeft hij daar nog weinig inzicht in.

Je zal wel niet te lang moeten wachten om te reserveren. Wij hebben namelijk onze zaal al vastliggen vanaf april 2007 (zaal was nog niet volledig af) en ik hoorde eergisteren van hem dat de reserveringen binnen stromen, kan ook niet anders de andere feestzalen in Lommel zijn fel verouderd vinden wij.

Indien iemand nog vragen heeft of minder goede ervaringen met deze feestzaal horen wij dit graag.

Kunnen wij ons tenminste indekken moest het nodig zijn ;)

Groetjes

Kelly en Maarten
06-09-2008

Kelly
6-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1035


Britt
9-8-2008
 Meld misbruik30-9-2007 15:21:23

Hallo!

Ook wij zullen ons feest in de Kok-o-folie geven, en dit op 09-08-2008. We hebben afgelopen augustus gereserveerd en toen waren er nog heel wat data vrij. Het klopt inderdaad wel dat de boekingen elkaar snel opvolgen.

Ik heb al verschillende positieve reacties gehoord van mensen die er naar een bruiloft geweest zijn (lekker eten, mooie zaal, overheerlijke bruidstaart ...). Zelf zijn we ook weg van de inrichting van de zaal (modern) en de aankleding van de tafels.

Wij kijken dus alvast uit naar ons feest in de Kok-o-folie!

Britt en Nick
09-08-2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...