Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ

29-9-2007 11:23:17
Hallo,
Wij zijn op zoek naar een DJ in de omgeving van Hoogstraten voor ons trouwfeest dat doorgaat in Wortel. Kennen jullie een 'goede' DJ die ook nog eens de perfecte prijs-kwaliteit normen nastreeft?
Of ben je zelf DJ en je denkt hier wel aan te voldoen en je bent vrij op 21 juni 2008?
Laat het maar weten, voor ons staat of valt een feest met de juiste DJ dus hij moet gewoon super goed zijn!
Valérie

Valerie
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 348

dierk

Meld misbruik29-9-2007 12:04:48

Beste Valerie,
Met enige fierheid stel ik je onze website voor,www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje,wij stellen dit ten zeerste op prijs!Mvg, Dierk Van Paemelen

Daniel

Meld misbruik29-9-2007 12:26:51

Hoi Valerie
Probeer eens Disco Flash - die komen met twee DJ's en zijn helemaal niet duur en maken steeds een ALL IN prijs ! hout1234@hotmail.com en bibi@hotmail.com
Succes !

Bart

Sofie
28-6-2008
 Meld misbruik29-9-2007 17:50:45

Hey,
Wij nemen Discobar Soundbreaker uit Sint-Lenaerts. Zijn bangelijk goed.

Succes ermee!
Sofie

Lieven
12-9-2008
 Meld misbruik30-9-2007 21:44:14

Wij gaan voor Michel Stoffels Music Services, ben je zeker dat het in orde komt. Een team van 8 DJ's, technische ondersteuning en back-up, zeer professioneel.

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik5-10-2007 19:42:56

Wij hebben DJ Blue Moon laten komen en zijn zeer tevreden over hen.
Ze zijn van Aartselaar, maar ons feest ging door in Zelem en dat was echt geen probleem.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...