Terug naar overzicht
Hoi,Ik zou zeker geen kousen onder je jurk dragen. Ik heb er geen gedragen en mijn benen hadden die dag zo al warm genoeg; en dan was het nog niet eens zo'n warme dag!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Katoenen ondergoed dragen. Katoen is misschien niet zo sexy, maar wel comfortabel. Of je kiest de synthetische én ademende alternatieven.Vóór de huwelijksnacht verwissel je gewoon even van setje.
Toen mijn schoonbroer trouwde ben ik bij de apotheker een zalf gaan halen voor je oksels (van Roc) en die zijn de hele dag 'droog' gebleven. Ik zweet anders niet zo fel, maar nu was ik toch de hele dag gerust. GroetjesWendy
ik gebruik standaard Syneo 5. Het is een soort deo die je 's avonds onder je oksels spuit (geen pas geschoren oksels!) en je zweet dan een aantal dagen niet onder je oksels. Geldt helaas niet voor de rest van je lichaam. Maar zeker aan te bevelen.Groetjes Vera
Probeer eens Odorex, je zweet gedurende een 3-tal weken niet meer. O.a. te koop bij Kruidvat.
zwijg stil... ik heb me trouwbotten laten aansmeren... heel mooi! Maar gaat wel warm zijn!Ik heb ooit deo gehad van louis wildmer uit de apotheek, die was ook heel goed.
Ik gebruik Axitrans, vrij te kopen in de apotheek. Normaal gezien moet je het 2dagen na elkaar doen en dan een week niet, maar ik doe het maar 1x per week en heb nooit last van zweetoksels. Zalig!Wel absoluut niet gebruiken als je pas je oksels onthaard hebt, dat is huilen!Succes!Fieke7/07/2007