Nu Online
Momenteel zijn er 25 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

THANX

  28-9-2007 18:19:17
Lieve Kim,Kelly,Melissa,Sylvie en Isabel.
Bedankt voor jullie berichtjes. BEDANKT voor jullie steun. Het deed me deugd jullie tekstjes te lezen. Ook voor jou Melissa, hoop ik dat alles goed gaat op je huwelijksdag. De ziekte bij mijn vader is ook te ver uitgezaaid om nog te genezen maar blijf moed hebben meid.Maak er voor jezelf een mooie dag van maar ook voor je schoonmama.Ze zal zo gelukkig zijn dat ze het nog kan meemaken. De mensen die de ziekte zelf hebben, zijn veel moediger dan de mensen in hun omgeving. Ik zie dit genoeg aan mijn papa. Ik sta constant te huilen terwijl hij me aan het lachen wil brengen...
Als ik je nog een tip mag geven, maak HEEL VEEL foto's en film maar ALLES.= MEMORIES!!! Alhoewel je de grootste toch in je hart draagt!
Dikke zoen voor jullie allemaal, hou me op de hoogte van jullie DAG.

christine

Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 813

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...