Terug naar overzicht
Eigenlijk vind ik het niet mooi dat het enkel voor 08/08/08-bruidjes is ... Ik denk dat iedere bruid graag in aanmerking zou komen voor zo'n korting.Kan natuurlijk ook zijn dat dit komt doordat ik GEEN 08/08/08-bruidje ben é, maar voor mij zou dit al een reden zijn om NIET naar die winkel te gaan!
Ik ben zelf ook geen 8/8/8 bruidje dus ergens vind ik het wel jammer maar de jurken zelf zijn er echt niet zo duur! eens naar hun site gaan kijken.als je meedoet met de wedstrijd: win een gratis jurk, krijg je ook nog een mail met 10 % korting op hun collectie.toch wel eens de moeite dan denk ik...
Ik ben wel een 08/08/08-bruidje, maar ik vind het inderdaad ook niet eerlijk tegenover alle andere bruidjes! Ikzelf zou daarom ook al niet naar die winkel gaan... het zou trouwens niets veranderen, ik heb mijn jurk al besteld :-)
Ik ben ook een bruidje van 08/08/2008 en vind het ook erg voor de andere bruidjes. Ik zou sowieso al niet gaan want heb een twee weken geleden men droomjurk al besteld bij Liliane Claes in herentals en daar waren ze ook heel vriendelijk en omdat het opendeur was heb ik nog een bon gekregen van 25€. en dat is voor elk bruidje hetzelfde en niet alleen voor de 8/8/08 bruidjes. dus ga daar ook maar eens een kijkje nemen ;-)Succes aan iedereengroetjes