Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan alle 08/08/08 bruidjes of bruidegommen :-)

28-9-2007 14:08:30
20,08% korting
op je 08-08-08 bruidsjurk!

Iedere 8ste van de maand 20,08% korting
aan alle 08-08-08 bruidjes bij aankoop
van een bruidsjurk van Chrandels Fashion.

Promotie gedurende 8 maanden

Maak een afspraak voor:
8 september - 8 oktober - 8 november - 8 december
8 januari - 8 februari - 8 maart - 8 april.

alle jurken handvervaardigd in eigen atelier!

Bij ons de mogelijkheid om uw bruidsjurk
geheel zelf samen te stellen.....lees meer>

Dit geldt wel enkel voor 08/08/2008 bruidjes, maar mss toch eens de moeite hoor, ik ga de winkel in elk geval bezoeken!

site is: www.chrandels.nl

dorien

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 304

Kelly
31-5-2008
 Meld misbruik28-9-2007 15:05:50

Eigenlijk vind ik het niet mooi dat het enkel voor 08/08/08-bruidjes is ... Ik denk dat iedere bruid graag in aanmerking zou komen voor zo'n korting.
Kan natuurlijk ook zijn dat dit komt doordat ik GEEN 08/08/08-bruidje ben é, maar voor mij zou dit al een reden zijn om NIET naar die winkel te gaan!

dorien

Meld misbruik28-9-2007 15:23:11

Ik ben zelf ook geen 8/8/8 bruidje dus ergens vind ik het wel jammer maar de jurken zelf zijn er echt niet zo duur! eens naar hun site gaan kijken.

als je meedoet met de wedstrijd: win een gratis jurk, krijg je ook nog een mail met 10 % korting op hun collectie.

toch wel eens de moeite dan denk ik...

Ilse
8-8-2008
 Meld misbruik28-9-2007 15:38:53

Ik ben wel een 08/08/08-bruidje, maar ik vind het inderdaad ook niet eerlijk tegenover alle andere bruidjes! Ikzelf zou daarom ook al niet naar die winkel gaan... het zou trouwens niets veranderen, ik heb mijn jurk al besteld :-)

Evi
8-8-2008
 Meld misbruik28-9-2007 20:54:59

Ik ben ook een bruidje van 08/08/2008 en vind het ook erg voor de andere bruidjes. Ik zou sowieso al niet gaan want heb een twee weken geleden men droomjurk al besteld bij Liliane Claes in herentals en daar waren ze ook heel vriendelijk en omdat het opendeur was heb ik nog een bon gekregen van 25€. en dat is voor elk bruidje hetzelfde en niet alleen voor de 8/8/08 bruidjes. dus ga daar ook maar eens een kijkje nemen ;-)

Succes aan iedereen
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...