Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ

28-9-2007 11:34:16
Hallo bruidjes!

Ik wilde even vragen of iemand van jullie een goede dj weet in de buurt van temse of lommel. wij wonen nl in temse maar geven ons feest in lommel. We zouden er graag een beetje een 70-80-90 feest van maken. Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt!

Groetjes,
Tina
28/6/2008

Tina
28-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 511

Kristien
16-8-2008
 Meld misbruik28-9-2007 12:10:46

Tina,
Wij feesten op 16/08/2008 met het Coda DJ team.
Hun website is www.codadiscobar.be .
Zij draaien ook op de Beverse Feesten!
Nen echte aanrader! Nog veel voorbereidingsplezier! Groetjes, Kristien

Pascale
14-6-2008
 Meld misbruik28-9-2007 13:07:29

Hallo Tina,

Mag ik vragen waar je jouw feest gaat laten doorgaan? Wij hebben nu een optie op een zaal in Kerkhoven - Kok-o-folie, ken je dit? Weet je of dit een goede keuze is?

Groetjes
Pascale

Discobar

Meld misbruik28-9-2007 13:29:12

Beste

Bedankt voor uw interesse in discobar Erima. Zo'n 2 uur voor de aanvang van het avondfeest beginnen wij op te bouwen. Steeds bouwen wij ons materiaal in discretie op, zodat u géén hinder van ons ondervind.

Onze muziekgenres: van 60 tot heden. House en techno kunnen aangevraagd worden.
De keuze van muziek bepalen wij niet enkel, maar eveneens het bruidspaar. U krijgt de mogelijkheid om ons een lijst te bezorgen van uw voorkeur van muziek en -genres.

Wat is onze prijs hiervoor? Wij vragen 250€ all-in (muziek en geluid) en dit tot 3.00 uur. Een bijkomend uur betaalt u 25€ extra. Als het feest dus ongeveer 15 minuten langer duurt, betaalt u dan ook maar voor 15 minuten bij.

Steeds staan wij ter uwer beschikking om het verloop van de avond te bespreken. Dit kan telefonisch, indien uw wenst kunnen we samen even rond de tafel zitten hiervoor.

Mocht er panne zijn, hebben wij steeds een oplossing bij de hand. Wij werken namelijk met een dubbele cd-speler. En hebben telkens onze laptops bij. Wij staan op een feest steeds enkele uren op voorhand paraat, dit om enkele geluid- en lichttesten uit te voeren. Bij mogelijke problemen kunnen we dan korter op de bal spelen om dit uit de weg te ruimen.

Steeds zijn we met 2 dj's aanwezig. Dirk neemt het geluid op zich en ikzelf de belichting. Dus mocht één van ons abrupt wegvallen, is de ander steeds aanwezig. De laatste jaren worden we meer en meer gevraagd bij huwelijken, en nog andere evenementen. Ondertussen zijn wij zijn nu zo'n 8 jaar bezig met muziek.

De locatie is voor ons geen probleem, wij gaan zelfs tot aan de kust en hiervoor vragen wij géén extra tarief.

Indien u verder nog vragen en/of opmerkigen hebt hieromtrent, kunt u ons steeds mailen of telefoneren op het nummer 0496/80 15 26.

Nogmaals bedankt voor uw interesse.

Discobar Erima
Dj Eric en Dj Dirk

Daniel

Meld misbruik28-9-2007 18:21:18

Hoi Tina,
Probeer eens Disco Flash - die komen met twee DJ's en zijn helemaal niet duur en maken steeds een ALL IN prijs ! hout1234@hotmail.com en bibi@hotmail.com
Succes !

Tina
28-6-2008
 Meld misbruik28-9-2007 20:55:53

Hallo!

Bedankt voor de berichtjes, hier kom ik al een heel eind mee.
Voor Pascal: die zaal ken ik niet. Ik ben ook helemaal niet van die kanten. Mijn schoonouders wonen in Lommel en we zouden eventueel een tuinfeest bij hun geven. We hebben Lommel genomen omdat er mensen zijn van regio antwerpen, Nederland en Duitsland en dan Was een beetje tussenin.

groetjes,
Tina

Thierry

Meld misbruik29-9-2007 0:26:14

---

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...