Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksbeurs in de Lozen Boer

28-9-2007 9:55:56
Hallo iedereen, ik heb een beetje een banale vraag. Weet er iemand wat de ingangsprijs is van de huwelijksbeurs nu zondag in De Lozen Boer? Nog mensen die ernaar toe gaan?

Bedankt!
Annelies

Annelies
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 374

Stephanie
12-4-2008
 Meld misbruik28-9-2007 10:52:58

ik denk dat dit 7 euro is, wij gaan waarschijnlijk ook eens gaan kijken.

groetjes,

Stephanie

Liesbet
18-5-2007
 Meld misbruik28-9-2007 11:55:04

Hallo,

ik weet niet wat de toegangsprijs is (maar 7 euro zou wel eens goed kunnen) Wat ik wel weet: wij zijn er vorig jaar naartoe gegaan en ik vond het echt teleurstellend. Zéér weinig exposanten eigenlijk. Qua kledij bijvoorbeeld enkel Pierre-Yves & Labaere die er staan met 4 trouwjurken en 5 kostuums en die dan enkel wat foldertjes uitdelen. Had ik het op voorhand geweten, ik was er niet naartoe gegaan. Je kan veel beter een afspraak maken in een winkel en daar op je gemak wat rondkijken.

Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik28-9-2007 11:55:45

Wij zijn er 2 jaar geleden geweest, maar vonden het niet zo de moeite...Beter naar de grote beurzen gaan.

Veerle

Dany
24-5-2008
 Meld misbruik28-9-2007 12:05:03

Is inderdaad 7 euro... Heb een uitnodiging gekregen... Ik denk dat het interessanter is om naar een huwelijksbeurs te gaan (zoals volgende week in Antwerp expo)...

Dirk

Meld misbruik28-9-2007 13:10:00

7 euro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...