Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

BEDANKT!

  28-9-2007 9:44:23
Ik heb al eerder gepost hoe onze trouwdag was, maar wil toch nog es voor alle zekerheid een paar mensen in de bloemetjes zetten, zodat we echt niemand zijn vergeten:

- Feestzaal'Kasteel van Wippelgem': dankjewel voor het zalige eten en de perfecte bediening!
-Videograaf Freddy: superwerk geleverd!Je mag fier zijn op je "kunnen" We vonden je een fantastische videograaf!
-Fotograaf Loes "rooie oogjes': dankjewel voor de vlotte samenwerking (en vol ongeduld om de foto's te zien ;-) )
- DJ Happy MUSIC: voor de steeds overvolle dansvloer en de sfeer vanaf het eerste moment
-DUAS: voor de prachtige liedjes in de kerk
-Fashion De Cock voor mijn prachtig trouwkleed, maar vooral voor de vriendelijke bediening en hulp!

en voor iedereen die we toch zijn vergeten, bedankt want het was een fantastische dag ook dankzij jullie!

mvg Elke en Frederick
01/09/2007

elke
1-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 787


Marie
5-10-2008
 Meld misbruik28-9-2007 10:28:12

Wij zouden ook graag in Kasteel van Wippelgem trouwen, maar twijfelen nog. We vinden het een beetje jammer dat het feest niet in het kasteel zelf doorgaat...en die mooie vijver aan die zaal zie je toch niet in den donker. Uiteindelijk is het dan maar een gewone feestzaal. Of hebben jullie daar een ander idee over. En zijn het vriendelijke, flexibele mensen?



elke
1-9-2007
 Meld misbruik28-9-2007 13:26:33

hallo Marie

Wij vonden het zeer leuk dat de receptie in de tuin vooraan aan het kasteel was en voor het desserbuffet in het kasteel zelf...ook de zaal vonden wij aangekleed wel zeer mooi!De mensen waren zeer flexibel en vriendelijk, en hebben ons serieus geholpen met de tafelindeling en dergelijke.
Ook van de tuin en de vijver hebben we volop kunnen genieten aangezien we de mensen daar lieten roken tijdens het eten en dat we ook een BBQ hadden als hoofdschotel(zeer lekker, veel en verzorgd en gn brochette en kippebil hé ;-))
Al onze gasten hebben enorm gestoefd over het eten en over de locatie. Er gaat zelfs iemand van onze vrienden de zaal ook vastleggen na het zien van ons feest.Ook op de receptie hebben veel mensen moeten drank weigeren omdat ze anders te snel zat gingen zijn, hihihi, ook tijdens eten met de wijn...
(dessertbuffet blijft ook hele nacht staan, en broodjes zijn echt lekkere met zalm en garnituur of krab, allé deftige broodjes dus, geen hesp en salami)

grtjes Elke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...