Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 30 dagen en nog steeds 1ste pasbeurt jurk niet gehad?!

  27-9-2007 21:47:17
Hoi allemaal,
Ik wou even weten, hoe zit dat bij jullie;
binnen exact 30 dagen is het zover en ik ben nog steeds niet moeten naar de winkel gaan om mijn kleed voor de eerste keer te passen! Het is nochtans al besteld van in april.
Is dit wel normaal, of zijn er nog onder jullie die nog niet gepast hebben voor hun huwelijk in oktober?

Ruth
27-10-2007

Ruth
27-10-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 851


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik27-9-2007 22:16:18

ik pas de eerste keer in januari, we trouwen in mei...
lijkt me toch wel tijd worden dat je kan gaan passen!



Melissa

 Meld misbruik28-9-2007 8:23:08

Hey ik heb mijn kleedje begin september besteld voor in januari... het is er eentje van Pronovias. Normaal hebben ze mij gezegd duurt het 6maand eer het er is. Dat zou dus voor mij zowiezo te laat geweest zijn. Daarom laten ze het via express overkomen en zal het er zijn 20 dagen voor de trouw. In die 20 dagen valt nog de periode Kerst-Nieuwjaar waardoor ik ook niet kan passen. Dus heb ik mijn eerste pas net 20 dagen voor de trouw en de tweede pas slechts 3dagen voor de trouw.
Je bent dus niet de enige. Maar als ze je nog niets hebben laten weten kan je misschien eens bellen en vragen wanneer het er is, dan kan je meteen al een afspraak hebben en ben je zekerder hé.
xxx



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik28-9-2007 8:25:11

Voor mij is het nog wat verder weg, maar de eerste pas ligt wel al van nu vast. Ik heb mijn kleed net besteld (in augustus) en ga trouwen in mei. Mijn kleed was nu toegekomen, en ik ben het eens gaan aantrekken om te kijken voor accessoires, en ook omdat mijn ma en schoonma het nog niet gezien hadden. We hebben nu in de winkel de eerste pas vastgelegd op 19 maart (we trouwen op 3 mei). Ergens tweede helft april is dan de tweede pas en neem ik in principe mijn kleed mee; als er nog iets kleins aan moet veranderd worden, doen ze dan meteen (terwijl je een koffie gaat drinken of zo), zodat je het 10-14 dagen op voorhand kunt meenemen naar huis. Moest ik echt nog gigantisch afvallen een paar dagen tevoren, kon ik er ook nog even terug mee langs gaan zeiden ze, maar meestal is dat niet nodig.

Ik weet wel dat het erg verschilt van winkel tot winkel, dus misschien moet je gewoon even bellen???

Groetjes,

Tania



Elke
13-10-2007
 Meld misbruik28-9-2007 8:49:55

Hey Ruth,

wij trouwen twee weken voor jou, en ik heb mijn eerste pas twee weken geleden gehad, dus plusminus een maand (correct een maand en een dag) voor de trouw, maar die datum lag wel al vast van april, toen ik mijn kleedje gekozen had.

Anders moet je eens bellen naar je winkel om af te spreken? Kwestie van dat je dan waarschijnlijk meer op je gemak zal zijn hé.

Elke
13/10/07



Kim
7-5-2013
 Meld misbruik28-9-2007 9:15:48

Ik heb nu mijn kleed voor juli volgend jaar besteld. Het komt aan eind december en ik ga het dan ook meteen voor de eerste keer passen. Bij mij ligt het wel "moeilijker": ik heb een kleed gekozen zonder het te passen, dus dit ligt delicater dan wanneer je het model al gepast hebt!
Ik zou gewoon eens contact opnemen met de winkel, als het is als bij mij zullen ze met plezier je vraag beantwoorden, en dan ben je tenminste gerustgesteld!

Groetjes
Kim



Elke
27-10-2007
 Meld misbruik28-9-2007 13:49:54

Hey Ruth

Wij trouwen ook op 27/10. Ik heb mijn kleed besteld in februari en ben op 3 september de eerste keer gaan passen. Op 15/10 mag ik de tweede keer, dan hebben ze nog een dikke 10 dagen om het kleed eventueel nog wat aan te passen. Ik sluit mij in elk geval wel aan bij de anderen, ik zou zeker eens bellen naar de winkel.

Groetjes

Elke



Evi
8-8-2008
 Meld misbruik28-9-2007 22:05:11

Hey Ruth,

Ik zou zeker eens bellen naar de winkel want dat is toch wat raar. Ik ben op 16 september eens gaan kijken naar een winkel die opendeur had en normaal had ik niet gepland om al iets te bestellen, gewoon wat ideetjes op te doen.
Maar ik had er een kleedje gezien en gepast ( en ook andere kleedjes ) maar dat eerste was men kleedje dat ik altijd al in men gedachten was, dus heb ik het maar genomen. Ik heb men volgende pasbeurt op 16 februari en dan is het afhalen op 1 augustus, als er dan nog iets aan moet gebeuren doen ze het terwijl we een kofietje of zo gaan drinken. we trouwen op 08/08/2008 dus ruimschoots op tijd. Dus volg de raad maar op van het vorige berichtje en bel maar eens naar de zaak van waar je kleedje komt. Ik wens je alvast veel geluk en geniet van jullie mooie dag.

Groetjes evi



Patricia
27-10-2007
 Meld misbruik1-10-2007 19:37:29

Hoi,
Wij trouwen ook de 27e. Ik ben gaan passen op 11-09. De 23e oktober kan ik de jurk dan gaan ophalen. Eventuele correcties kunnen dan nog plaatsvinden.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...