Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal

  27-9-2007 14:49:29
hallo

heeft iemand al eens naar een trouwfeest geweest in kasteel Carelshof in Sint- Amandsberg of in Hof Ten Bosse in Heusden? We zijn een beetje aan het twijfelen tussen beide locaties... Alle hulp is welkom!


Leen
1-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 809


Kimberly
4-7-2008
 Meld misbruik27-9-2007 15:42:28

Hallo Leen

Wij trouwen op 4 juli in Hof ten Bosse.
Ik zou zeggen zeker doen! Heb er al veel goeie reactie van gehoord. Mijn exvriendje is DJ en die moest daar af en toe draaien. Kben dan een paar keer mee geweest en het dessertbuffet is echt in orde hoor! Al de rest ook trouwens.

Je moet wel een beke van show houden é. Twordt wel opgevoerd met ne enorme show.
Maar ik heb dat graag. Kvind dat dit wel mag op zo ne speciale dag!

Nie twijfelen en doen!

Wees er wel optijd bij é.

Als je nog vragen hebt mag je gerust mailen naar : cools.kimberly@telenet.be

Lieve groetjes

Kimberly



Marie
5-10-2008
 Meld misbruik27-9-2007 16:07:43

Wij waren ook aan het twijfelen voor Carelshof: het is daar heel mooi en absoluut niet duur, maar ik hoor van allerlei kanten vrij negatieve reacties...We doen het daar dus niet



Leen
1-7-2008
 Meld misbruik27-9-2007 16:13:08

Marie, weet je wat de negatieve punten dan zouden zijn van Carelshof?
Ik heb dit weekend een afspraak om eens te gaan kijken, en ik kan dan eens letten op een aantal van die punten....



Karolien
2-8-2008
 Meld misbruik27-9-2007 16:14:39

wij waren overdonderd door de lage prijzen en de foto's van de mooie tuin en dus zijn we gaan kijken. maar... we waren heel erg ontgoocheld. we werden ontvangen door de eigenares in een joggingpak, de zaal was vuil, heel donker en is in een U-vorm met in het midden de toiletten. dus de linkerhelft van de zaal ziet de rechterhelft niet zitten en omgekeerd. "is voor families met ruzie" zei ze. denk dat dat je feest echt breekt. bovendien: kleine dansvloer. en: een vriend van ons ging er zijn feest doen, is gaan voorproeven en heel het gezin vond het eten zo slecht (en ze zijn niet kieskeurig) dat ze op het laatste moment besloten hebben van het daar niet te doen. Je kan voor dat budget echt betere zalen vinden hoor. zou het niet riskeren...
wij geven onze feest in Kasteel Sanderling (de Pinte). Is pak duurder maar 1000 keren beter; héél professioneel! Ook aanrader: Het Pauwkenshof in Destelbergen (vlakbij Carelshof). echt goeie ontvangst, héél gezellig, iets goedkoper dan gemiddelde zelfs, maar was net iets te klein voor ons. Veel succes nog met jullie zoektocht!



Kimberly
4-7-2008
 Meld misbruik27-9-2007 16:20:34

Dag Marie,

Zou ik ook eens de min punten van Hof ten Bosse mogen weten?

Tot nu toe heb ik daar alleen maar lof over gehoord hoor.

Groetjes

Kimberly



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik28-9-2007 15:30:18

dag Leen

wij zijn op 16 juni getrouwd in Hof ten Bosse en echt, het was geweldig goed.
Wij hebben zo een familie die altijd wel wat negatief wil zeggen, maar niemand heeft iets afgekeurd (en normaal doen ze dat wel).
Ze vonden het eten héél lekker maar waren vooral onder de indruk van het enorme desserbuffet (met show ).

T is echt raar te zeggen, maar ik zou echt niks slecht weten te zeggen over de zaal en de uitbaters....

Wij hadden daar ook de bruidssuite genomen.
Dan steekt Domenique na het feest het bubbelbad buiten aan, staat er een flesje champagne klaar en nadien het bedje in...om s morgens met ontbijt met aardbeien en champagne gewekt te worden

Ik wou dat ik nogeens mocht....haha

ik zou zeggen, niet twijfelen, de reacties van de mensen waren echt zeer goed

Carelshof hebben we ook bezocht, maar ik vond het daar nogal onverzorgd langs de buitenkant en ik vond de zaal iets te klein...

Groetjes
Christel



Leen
1-7-2008
 Meld misbruik28-9-2007 15:44:49

Hallo iedereen,

we zijn gisteren eens gaan kijken bij Hof ten Bosse en ik moet zeggen dat ik er direct ook een goed gevoel bij had.
Het enige waar ik een beetje voor vrees is dat de zaal en dansvloer iets te klein zal zijn. We zouden namelijk met ongeveer 210 personen zijn.
Wat denken jij Christel? Zou dat lukken?

Bedankt voor de vele reacties!! Is anders moeilijk om een keuze te maken hé...



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik28-9-2007 17:24:54

dag Leen

Ja t zijn vriendelijke mensen hé
gho ja ik weet zo direct niet of er zoveel mensen in de zaal kunnen.
wij waren met 130 en hadden toch nog plaats over...
de dansvloer was geen probleem, desnoods gaan er een aantal tafels aan de kant
Op hun site staat toch dat ze 250 mensen kunnen ontvangen...
Ze helpen je goed met de tafelschikking, dus overleg gerust nogeens met hen moest je over het aantal twijfelen of ze kunnen zitten.
Ze gaan je met plezier helpen en t zijn eerlijke mensen.

groetjes
christel



Karolien
2-8-2008
 Meld misbruik1-10-2007 8:46:34

Voor alle duidelijkheid: mijn negatieve ervaring die ik eerder beschreef was in het Carelshof en zeker niet in Hof ten Bossche hoor! daar heb ik ook alleen maar positief over gehoord


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info