Terug naar overzicht
hoimijn schoonouders gaan altijd met anders dan anders op reis en het zijn prachtige reizen MAAR gemiddelde leeftijd is wel zeker +50jaar is ook vrij intensief daar ze heel veel excusies plannen en regelmatig om 6u smorgens moet opstaanze logeren wel in de mooiste hotels ter wereld maar dat heeft zijn prijskaartje (min 4000€ pp moet je rekenen voor hun goedkoopste bestemmigen)
Opgepast: Anders Reizen heeft verschillende aanbiedingen, ook -30 reizen, individuele reizen. Voor de -30 reizen liggen de prijzen een stuk lager dan 4000 euro, dat komt waarschijnlijk doordat er ook minder comfort wordt geboden.Heb er wel zelf nog niet mee gereizd.
schijnt heel goed te zijn... kan misschien wel zijn dat de gemiddelde leeftijd hoger is door de prijs. Niet iedereen kan 4000 euro besteden aan een reis he. Mijn stiefvader en bompa gaan er mee naar vietnam. Ook 60 plussers dus
Heyik wil ff opmerken dat "Anders Reizen" een ander e organisatie is dan "Anders dan Anders". De laatste zijn gekend voor hun rondreizen die 200% in orde zijn maar je betaalt er wel voor.Over de individuele reizen van "Anders reizen" heb ik ook nog alleen maar goeds gehoord maar informeer je goed over de hotels, soms zijn die basic.
Wij zijn fan van Anders Reizen!Twee jaar geleden hebben we door hen onze drieweekse reis naar Tanzania en Zanzibar laten samenstellen (1 week beklimming Kilimanjaro, 1 week safari en 1 week Zanzibar). Ze stellen volledig naar je wens een programma samen. Wij kozen voor een zeer basic reis (het was niet onze huwelijksreis), maar ze kunnen ook meer luxe-reizen ineen steken. Je hebt volledig inspraak: zo zijn wij voor de hotels die ze voorstelden zelf wat gaan kijken op internet en stuurden zelf nog wat bij. De reis is supergoed meegevallen en we gaan zeker nog reizen door hen laten samenstellen.Ik zou zeggen, laat je overtuigen: je kan hen vragen een programma samen te stellen en dan ben je nog vrij om er al dan niet op in te gaan.Caroline