Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Buitenfotos voor 29/09/2007

  26-9-2007 21:43:08
Bruidjes met goeie ideeën,
Help mij.
Hoe ben ik zo dom geweest om niet op slecht weer te rekenen. Nu hebben wij toch wel voorzien om foto's te nemen in het bos met visvijvers niet ver van bij ons, maar met de regen van deze dagen en de regen die ze voorspellen voor zaterdag zal dit waarschijnlijk niet mogelijk zijn om buiten fotos te maken.
We hebben maar anderhalfuur de tijd (verplaatsing inbegrepen) en er is niet echt iets interessants in de buurt. Wat zouden jullie voorstellen als locatie om fotos te nemen?
Ik heb geen idee meer.
PS: Regio Menen-Wevelgem-Mouscron
Alvast Bedankt.
29/09/2007

nele
29-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 876


karlijn

 Meld misbruik27-9-2007 9:29:45

hallo,

Ik heb eens foto's gezien van het Shopping Center in Kuurne en ze waren wel heel mooi dus misschien eens daar kijkje gaan nemen, anders misschien ook eens kijken in tabaksmuseum in wervik, ijspiste in gullegem, vliegveld in wevelgem of moorsele, die grote manege in moorsele (weet wel de naam niet), ...

Hopelijk heb ik u beetje kunenn helpen

Groetjes en succes en geniet van jou dag!!

karlijn (08/12/07)



silvy
4-4-2008
 Meld misbruik27-9-2007 18:01:02

Ik weet niet of er een grote bloemenwinkel of een tuincentrum in de buurt ligt? Het klinkt misschien gek maar ik heb al zo een reportage gezien en dit was erg mooi omdat ze een creatieve fotograaf hadden!

Groetjes
Silvy



Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik27-9-2007 18:37:01

hoi
trek gewoon naar het shopping center in kuurne! is prachtig vernieuwd geweest. als we geen binnnelocatie vinden, word het van ons ook daar. is niet zo ver van wevelgem (+- 30 min rijden) daar zijn grote schone winkels. swarovski onder andere.

groetjes
cindy
12.09.08
http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...