Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog bruidjes voor 16/02/08?

26-9-2007 17:03:50
hoi hoi, wie trouwt er nog op 16/02/08? hoever staan jullie met de voorbereidingen? wij hebben veel en tegelijkertijd ook nog niet veel, de vaste dingen staan vast maar die kleine zaken die erbij komen moeten nog allemaal gebeuren!!!
maar komt wel allemaal in orde!!
gr dien

dina
16-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 245

lien
16-2-2008
 Meld misbruik26-9-2007 18:15:05

Dag Dina!
Wij zijn ook een gelukkig wintertrouwkoppel :-)
Bij ons is praktisch alles al geregeld... enkel moeten we nog denken aan de kleding van de bruidskindjes (solden januari), het schrijven van de uitnodigingen,het kopen van schoenen, David gaat binnennkort zijn kostuum halen, enkele praktische afhandelingen enz...
That's it... we zijn dus echt wel heerlijk relax.
En jullie? Hoe staan de zaken?
Ik weet dat een ander koppel ook trouwt op 16.02: Myriam en Michiel... We zijn dus al zeker met drie maar ik check de reply's op jouw vraag om te weten of er nog zijn :-)
Veel groetjes van ons...
Lien & David
xx

Griet
2-2-2008
 Meld misbruik26-9-2007 23:54:05

Wij zijn alles aan 't (proberen) plannen voor 02-02-2008. Een weekje eerder dus. Blij dat er nog zijn rond die periode, dacht al dat we alleen waren! Het heeft een echte charme, een winterbruid, ni?
Planning? HELP!
Voor elk item dat we in orde brengen komen er precies 10 bij!!!
Ik wordt hier knetter van!
We hebben: Zaal (menu en taartmodel nog vastleggen), Jurk (Nog 2 keer gaan om te passen, lingerie, kousen, schoenen, hoedje nog te zoeken) Kostuums voor de heren ok (te vroeg, terugkomen in dec voor definitieve keuze) Auto's geboekt (grijze haren gekregen van de prijs!!! moet route nog uitstippelen) Fotograaf geboekt (toeme, moet je ook nog locaties uitzoeken!) Adressenlijst half af(Halve familie afdreigen voor de juiste adressen, enne, juist ja, een ontwerp voor de uitnodigingen, grrrr, tante is drukker, die gaat eraan geloven, banzai!!!)
De ondertrouw is in orde, de kerk geboekt maar de pastoor is dan op skiverlof (snik) 'Losse' pastoor zoeken, iemand eentje gezien? Een pater mag ook 't schijnt..
Bekke onderschat da feestje....
Wie de organisatie van zo'n evenement overleeft als koppel verdient een medaille.
Wij zetten ondanks alles toch dapper door.
Hou me op de hoogte dames!

Myriam
16-2-2008
 Meld misbruik27-9-2007 15:36:52

Jaja, hier zijn we dan: Myriam en Michiel. Inderdaad, wij trouwen (voor de kerk) ook op 16/02/2008, hip hoi! Alles vrij goed onder controle...enkel als mensen mij vragen; heb je dit? Heb je daaraan gedacht? Euh, neen, moet dat dan ;o)?! Maar geen stress hoor.
Soit, gezellig toch hé al die voorbereidingen? Ben nu bezig met het "plannen" van de uitnodigingskaarten.
Nog veel plezier, groetjes M&M

Valérie
2-2-2008
 Meld misbruik1-10-2007 16:49:09

Hallo!! Wij trouwen ( net als Griet :-) ) op 02/02/08. En idd een wintertrouw heeft toch iets heel romantisch!! kMoet zeggen het eerste half jaar hadden wij nog niet zoveel gedaan voor de trouw, behalve dan de "grote"dingen zoals zaal, kerk,ceremoniemeester reis. We dachten, die kleine dingen da's voor later... Maar nu is het later, nog 4 maanden en het is zover... De kriebels beginnen echt te komen :-)Waar zoeken jullie voor kledij voor het bruidsmeisje? We hadden aan wit/beige gedacht maar dit is blijkbaar moeilijk te vinden...

Groetjes, Valérie
02-02-08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...