Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Annemie - Hof Van De Putte Zegelsem

  26-9-2007 14:43:50
Dag Annemie, ik las daarnet dat jij jouw huwelijksfeest geeft in Hof Van De Putte te Zegelsem? Ik heb net vandaag een afspraak kunnen vastleggen, we gaan zaterdag eens langs. Hoe is jullie ontmoeting verlopen? Kan jij me al iets vertellen over de huurprijs? Wij hebben ook al onze traiteur. Je kan me altijd mailen op sofie_page@hotmail.com. Oh ja, wij huwen op 3 mei 2008. Groetjes, Sofie

Sofie
3-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1510


Stijn
17-5-2008
 Meld misbruik26-9-2007 21:08:56

Hallo Annemie,

mijn verloofde en ik zijn ook volop aan het kijken voor een trouwzaal, we trouwen op 17 mei. Hof te Putte is ook één van onze kanshebbers, leek me alleen wat te ouderwets. een vierkantshoeve is natuurlijk niet modern maar toch, ik volg zeker je reacties.

gr,



ulrike

 Meld misbruik27-9-2007 20:40:36

hey,

wij gaan daar volgend jaar trouwen, het zijn vriendelijke en redelijke mensen, de locatie is echt uniek (waren direct verkocht)
groetjes



Dorien
2-8-2008
 Meld misbruik27-9-2007 22:01:07

Hallo,
Wij hebben ook voluit voor Hof van de Putte gekozen. Ook al is het een eindje rijden van onze woonplaats, dit was wat we zochten. Wat een charme, ruimte en vrijheid voor de gasten! De mensen waren heel vriendelijk, zijn nuchter maar ook niet té zakelijk,... Wat ook leuk is: je mag eigenlijk zelf kiezen wat je met de zaal doet. Wij willen vb een soort Vlaamse Kermis houden tijdens de receptie en dat is allemaal geen probleem: 'je doet maar', was de uitleg! De huurprijs is misschien een nadeel, maar je merkt meteen dat ze zorgen voor een tiptop feest.
Ik hoop dat het meevalt, natuurlijk, maar 'k heb er een supergoed gevoel bij!

Veel succes (en laat me weten hoe de huwelijken in mei verliepen!).

Dorien (09/08/08)



Wim
14-7-2013
 Meld misbruik5-4-2012 20:30:59

Is er iemand die hier een trouwfeest achter de rug heeft? Tevreden? Positieve/negatieve zaken?
Blijkbaar is er ook een huurprijs? Wat is deze huurprijs?

Alvast bedankt,

Laurien & Wim



Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik21-5-2012 13:10:30

Wij hebben ons trouwfeest gegeven in Hof Van de Putte - dat was op 3/5/2008.
De huurprijs zal al gewijzigd zijn en ze werken nu met een vaste traiteur denk ik.
Wij zijn wel tevreden van de zaal. Enig minpunt is de trap, en ik had graag wat meer licht gehad in de zaal boven tijdens het eten. Verder moet je er rekening mee houden dat je zelf wel wat werk hebt met de aankleding van de zaal. Bij ons primeerde de uitstraling en die zat volledig goed. Veel succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...