Nu Online
Momenteel zijn er 19 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getrouwd 21 September 2007

  26-9-2007 14:22:06
Hoi iedereen.
Hier een mailtje van een tevreden bruidje.
Ik had jullie een paar keer ingelicht over de kritieke toestand van mijn vader. Vorige vrijdag is alles goed verlopen. We hadden prachtig weer. In de vroege morgen is het allemaal van start gegaan. visagiste,kapster,toen kwam mijn ventje om foto's te trekken( hij was prachtig, had al zijn lange haren afgeknipt om me te verrassen)SUPER!
Papa is meegegaan naar het stadhuis en heeft me kunnen weggeven in de kerk. het was het allermooiste moment van de dag. Inderdaad op het liedje Butterfly kisses. Er was grote paniek dat ik het orignele niet zou vinden maar dat was het enige liedje waarop ik wou binnengaan met papa.Uiteindelijk hadden we het drie maal. Dus probleem opgelost. Papa heeft zich geod gehouden, in de Kerk had hij het moeilijik op het einde, toen is hij naar huis moeten gaan. Het was een dag waar vreugde en verdriet zeer dicht bij elkaar lagen. We hebben zeer veel gehuild ook op het dansfeest omdat er iemand ontbrak, maar in gedachten zat hij op de eerste rij in mijn hart. Heb nadien de foto's die we al hadden getoond, ook het geschenk voor de ouders had ik gevraagd aan mijn mama om nog niet te openen, dat hebben we dan de dag nadien gedaan. Het voornaamste is dat hij er nog bij was, ookal heeft hij het feest niet kunnen meemaken. Nu ligt hij weer in het ziekenhuis en komen we weer in de zware realiteit terecht. Maar die vijf minuten dat hij me binnenbracht waren een droom om NOOIT meer te vergeten. Ik hoop voor jullie dat jullie nooit in deze situatie terechtkomen. Maar wil iedereen bedanken die er telkens voor me was met goede raad.Iedereen die me steunde. Het huwelijk is een kostbaar iets , profiteer er dus met volle teugen van. Doe wat jullie wensen, het is een prachtige dag die altijd in mijn geheugen gegrifd zal staan.
Aan Yo: hopelijk lees je dit nog. Ik wens jullie het allerbeste. Als je nog vragen hebt omtrent butterfly kisses, call me, het duurt inderdaad lang, maar tis een prachtige tekst, misschien kan je die tekst ook vermelden in je misboekje.
Ik wou dit liedje als eerbetoon aan mijn papa dus voor mij moest het volledig, maar je kan het altijd inkorten hé
Proficiat met je keuze', tis een prachtig nummer.
Probeer gebrande cd's altijd op voorhand aub, dat je niet hetzelfde probleem hebt als ik.
Bob Dylan heeft dit nummer ook gezongen...
SUCCES IEDEREEN

christine

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 709


Kelly
31-5-2008
 Meld misbruik26-9-2007 14:33:29

Ben blij dat alles zo goed verlopen is op jullie huwelijksdag en dat je papa je heeft kunnen wegschenken!!!
Ik kreeg kippevel bij het lezen van je berichtje, zo dankbaar als je bent dat je papa dit nog heeft kunnen meemaken.
Hopelijk komt alles goed met je papa!

Groetjes
Kelly



Sylvie

 Meld misbruik26-9-2007 14:40:22

Proficiat met jullie huwelijk.
K kreeg tranen in m'n ogen bij het lezen
van je berichtje.
Wij gaan duimen dat alles in orde komt met
je papa.

Dikke knuffel,

Sylvie



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik26-9-2007 18:31:05

Dag Christine,

ik ben zo blij eindelijk dit berichtje van je te kunnen lezen. Ik heb ook verschillende keren geduimd dat het zou lukken. Inderdaad, zo'n moment met een superpapa is onvergetelijk. Ik heb op Butterfly kisses met mijn papa gedanst en het was het enige moment van de dag dat ik gehuild heb. Dat lied vergeet ik nooit meer. Ook voor je papa zal het een serieus topmoment geweest zijn. Ik wil je nog heel veel sterkte toewensen nu in de moeilijke ziekenhuis-periode. Als het allemaal teveel wordt, denk dan terug aan dat speciale moment met je papa en wees er blij om en geniet ervan. Dat zal wel sterkte geven.

Vele groetjes en proficiat,
Isabel



Melissa

 Meld misbruik27-9-2007 8:27:48

Alvast een dikke proficiat met jullie huwelijk xXx Ben blij te horen dat jullie dag toch een droom was omdat je papa er kon bij zijn ... het is niet altijd makkelijk. Wij zijn nu sinds een paar weken onze trouw aan het plannen voor begin januari. Normaal was onze trouw veel later geplant, we hoopten dat mijn vriend zijn mama tegen dan al veel beter zou zijn. We hebben echter te horen gekregen dat ze niet meer kan genezen en dat de kanker zal blijven uitzaaien. Ze takelt dus constant een beetje af en heb is voor ons ook een raadsel hoe ze zal zijn op 12 januari. Volgens de professoren zal ze er zeker nog zijn... maar ik hoop dat ze toch nog zal kunnen genieten van ons dagje. Het betekent veel voor mijn vriend en ik dat ze er nog zal bij zijn maar het is inderdaad niet simpel. Ene moment loop je de trouw te plannen, ander moment zit je in zak en as.
Ik wens je nog veel sterkte meisje, ik weet niet wat je papa heeft maar ik hoop dat het toch nog goed kan komen.

xxx



Kim
2-5-2008
 Meld misbruik27-9-2007 17:48:45

Ook bij mij kippevel bij het lezen van je berichtje. Je lijkt mij een heel moedige meid! Hopelijk ben je omringd door vele mensen die om je geven en hebben jullie samen de moed om hierdoor te komen...
groetjes en liefs
Kim


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...