Nu Online
Momenteel zijn er 240 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankingen ...

26-9-2007 12:22:53
Hoi iedereen!

Ik lees hier dikwijls over allerhande bedankingen. Ik vind dat langs de ene kant heel leuk, langs de andere kant kost dat allemaal weer een pak meer. Toch zeker als je iets origineels neemt (zoals iets met je namen op ofzo).

Ik vraag me af wat iemand liever krijgt: iets om te eten of een foto van het koppel?

Wordt het allebei niet vaak weggegooid?
Ik vind het mooi hoor die doosjes met bedrukte snoepjes enzo, maar je steekt er extra geld en energie in, zij eten het op en het doosje gooien de meesten weg ... Ok, het kost nu ook allemaal geen stukken van mensen, en je krijgt normaal toch een cadeau terug, maar ik vind vooral het weggooi gebeuren te jammer om daar dan veel tijd en geld in te steken.

Wat denken jullie erover?
En hebben jullie bedankingen? Zoja, welke en kosten die dan veel als ik zo nieuwsgierig mag zijn?

Alle bedenkingen en tips zijn zeker welkom!

Natacha B

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 287

Sylvie

Meld misbruik26-9-2007 12:34:16

Hey Natacha,

Wij vinden ook dat sommige bedankingen gewoon té veel geld kosten en daarom gaan wij gewoon een foto als bedanking geven aan de gasten en onze fotograaf zorgt daar de avond zelf nog voor en dan hoef je ook geen postzegels meer te betalen.
Wij betalen 1 euro per bedankingsfoto.

Groetjes,

Sylvie

annelore
24-8-2007
 Meld misbruik26-9-2007 12:42:10

hallo,

wij hebben als bedanking
een blokkaarsje gegeven van www.ideekaarsen.be
op de ene zijde stond onze foto en op de andere zijde onze naam en datum
ze waren zeer mooi verpakt en iedereen was er blij mee
je kan de prijzen vinden op de site
ik heb 2,45 betaald dacht ik
groetjes lore
al 33 dagen gehuwd

Kristel

Meld misbruik26-9-2007 13:22:51

Hoi Natacha,

Ik vond dat ook veel geld om iets dat uiteindelijk ergens achter in de kast of vuilbak beland. En als het iets is om the eten hou je dat maanden bij omdat je het niet wil verpesten door op te eten (alle ik toch).

Maar 'k vind wel dat je iets moet geven of opsturen. Vind het zelf altijd leuk als je nadien iets krijgt. Vele vinden een foto weggegooid geld maar ik niet. 'k Vind het tof een foto van het koppel te krijgen (hangt er natuurlijk vanaf of het goede vriend of familie is of een collega van je man bijvoorbeeld).

Wij hadden een paar weken na onze trouw een postkaart gestuurd die we zelf hadden gemaakt en laten drukken. We hadden als cadeau tip op de uitnodiging een envelopje gezet voor onze huwelijksreis dus het postkaartje had een combinatie van foto's van ons en van onze huwelijksreis.
Vond het persoonlijk we geslaagd en heb veel positieve commentaren gekregen.
Denk dat we ongeveer 1.5 a 2 euro per stuk hebben betalad (postzegel inbegrepen)

Ik kan je een copietje doorsturen als je me je e-mail adres laten weten.

Groetjes
Kristel

K
7-7-2007
 Meld misbruik26-9-2007 14:47:20

Wij hebben zelf een foto bewerkt en die dan laten drukken via het internet; kostprijs: 0.08 € per foto + de postzegel. Echt geen geld dus, en het resultaat is héél mooi. Natuurlijk is het mooier als een fotograaf het doet, maar de foto was al semi-professioneel en enkel mensen die er iets van kennen, zien het verschil. En bij de fotograaf was het €2/stuk, we sparen dus 1.92€ per foto!

Natacha B

Meld misbruik26-9-2007 14:59:38

Amai K, waar heb jij die dan besteld? Want postzegel inbegrepen lijkt me erg straf!

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik26-9-2007 15:06:03

Hoi,

Ook wij hebben enkel achteraf een bedankkaartje met foto opgestuurd. Wij hebben deze zelf gemaakt en dat kostte ons maar € 0,03 per stuk. We hebben er zoveel mogelijk uitgedeeld; voor de overigen moet je nog een postzegel bijtellen. Zelf vind ik het ook altijd leuk om achteraf een bedankfoto te ontvangen. Cadeautjes na het feest heb ik nog nooit gekregen en vind ik ook een overbodige kost. Het feest op zich kost zo al genoeg.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik27-9-2007 8:27:35

Hey,

Wij dachten eerst een matje met zaadjes in een kaartje (van op geluk.com) te geven, die de gasten dan kunnen planten, waarna er toch een mooie herinnering groeit. Nu hebben we hier echter het idee opgedaan van schildersezeltjes + kader voor de menu's (komt op 1 euro/stuk: Ikea), en lijkt het ons logisch dat we dan achteraf een foto geven... Dus we zijn er ook nog niet uit, maar willen er ook niet te veel geld aan geven hoor!

Groetjes,

Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...