Terug naar overzicht
Hey Natacha,Wij vinden ook dat sommige bedankingen gewoon té veel geld kosten en daarom gaan wij gewoon een foto als bedanking geven aan de gasten en onze fotograaf zorgt daar de avond zelf nog voor en dan hoef je ook geen postzegels meer te betalen.Wij betalen 1 euro per bedankingsfoto.Groetjes,Sylvie
hallo,wij hebben als bedanking een blokkaarsje gegeven van www.ideekaarsen.be op de ene zijde stond onze foto en op de andere zijde onze naam en datumze waren zeer mooi verpakt en iedereen was er blij meeje kan de prijzen vinden op de siteik heb 2,45 betaald dacht ikgroetjes lore al 33 dagen gehuwd
Hoi Natacha,Ik vond dat ook veel geld om iets dat uiteindelijk ergens achter in de kast of vuilbak beland. En als het iets is om the eten hou je dat maanden bij omdat je het niet wil verpesten door op te eten (alle ik toch). Maar 'k vind wel dat je iets moet geven of opsturen. Vind het zelf altijd leuk als je nadien iets krijgt. Vele vinden een foto weggegooid geld maar ik niet. 'k Vind het tof een foto van het koppel te krijgen (hangt er natuurlijk vanaf of het goede vriend of familie is of een collega van je man bijvoorbeeld).Wij hadden een paar weken na onze trouw een postkaart gestuurd die we zelf hadden gemaakt en laten drukken. We hadden als cadeau tip op de uitnodiging een envelopje gezet voor onze huwelijksreis dus het postkaartje had een combinatie van foto's van ons en van onze huwelijksreis. Vond het persoonlijk we geslaagd en heb veel positieve commentaren gekregen.Denk dat we ongeveer 1.5 a 2 euro per stuk hebben betalad (postzegel inbegrepen)Ik kan je een copietje doorsturen als je me je e-mail adres laten weten.GroetjesKristel
Wij hebben zelf een foto bewerkt en die dan laten drukken via het internet; kostprijs: 0.08 € per foto + de postzegel. Echt geen geld dus, en het resultaat is héél mooi. Natuurlijk is het mooier als een fotograaf het doet, maar de foto was al semi-professioneel en enkel mensen die er iets van kennen, zien het verschil. En bij de fotograaf was het €2/stuk, we sparen dus 1.92€ per foto!
Amai K, waar heb jij die dan besteld? Want postzegel inbegrepen lijkt me erg straf!
Hoi,Ook wij hebben enkel achteraf een bedankkaartje met foto opgestuurd. Wij hebben deze zelf gemaakt en dat kostte ons maar € 0,03 per stuk. We hebben er zoveel mogelijk uitgedeeld; voor de overigen moet je nog een postzegel bijtellen. Zelf vind ik het ook altijd leuk om achteraf een bedankfoto te ontvangen. Cadeautjes na het feest heb ik nog nooit gekregen en vind ik ook een overbodige kost. Het feest op zich kost zo al genoeg.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hey,Wij dachten eerst een matje met zaadjes in een kaartje (van op geluk.com) te geven, die de gasten dan kunnen planten, waarna er toch een mooie herinnering groeit. Nu hebben we hier echter het idee opgedaan van schildersezeltjes + kader voor de menu's (komt op 1 euro/stuk: Ikea), en lijkt het ons logisch dat we dan achteraf een foto geven... Dus we zijn er ook nog niet uit, maar willen er ook niet te veel geld aan geven hoor!Groetjes,Tania