Terug naar overzicht
Hey Vi,Sorry ben een paar dagen niet meer op het forum geweest.Wens Vân alvast een dikke proficiat met haar huwelijk!! We hebben samen in het 2de middelbaar gezeten, daarna ben ik verder Handel gaan doen en jij handel-talen. Maar ik had het meeste contact met Vân. (tesamen met Nicki... als je dat nog iets zegt..)En komt alles in orde voor je papieren of moet je nog steeds naar Vietnam?Onze voorbereidingen lopen rustig, we hebben nog wel wat tijd. (zaal, dj, foto's, kapster en visagiste, trouwkleed liggen al vast dus staan we er goed op)En hebben Vân of jij al kindjes?Wij hebben ondertussen al 2 flinke spruitjes rondlopen van 2 en 4 jaar (meisjes). Zij mogen bruidskindjes zijn!!Misschien nog tot mails? Alvast veel succes gewenst dat alles in orde mag komen voor al het papierwerk!!groetjes,Caroline
Hey Caroline, Ik denk dat ik een beeld van je heb. Dufraing ofzo is je achternaam niet?Wauw, 2 kleine koters! Goed bezig ! Neen, ik heb nog geen bebees. Das pas voor na den trouw hé :-) Mijn papieren komen nu eindelijk goed. Vooral mede dankzij mijn werk. Als je iemand kent met een lange arm ... het zou eigenlijk niet mogen maarja. Naar Vietnam gaan wordt nu een formaliteit. We hopen er alsnog van te genieten. We hebben toch al redelijk wat vastgelegd, gemeente uur+datum (halleluja), kerk, zanger, feestzaal, DJ, fotograaf, videograaf,visagiste, kapper,...nu nog op zoek naar het perfecte kleedje! Ik ben nog steeds met dezelfde vriend van toen. Tony en ik kennen elkaar nu al 11 jaar. Dus trouwen is bij ons een logisch gevolg. Men verschoot niet echt.Heel fijn om te vernemen hoe het met je gaat. Geef die twee klein schatjes maar sebiet een dikke kus van me. Ook jullie, veel succes met jullie "grote dag" !x