Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele manier getuige vragen

25-9-2007 18:30:08
Een tijd geleden stond hier ook zo'n topic, er was zelfs iemand die soort 'cv' had gemaakt van getuigen.

Nog andere ideeën of voorbeelden?

mag ook mailen: dooke_m@hotmail.com

dorien

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 609

valerie
7-6-2008
 Meld misbruik25-9-2007 19:12:16

Hey,

Voor mijn getuige had ik een puzzel laten maken met onze foto erop en er stond dan ook op Wil je mijn getuige zijn?. Voor zijn getuige had ik zelf een wijnetiket gemaakt waar dan ook op stond Wil je mijn getuige zijn?.

Groetjes,

Valerie
7 juni 2008

Vân
1-1-2007
 Meld misbruik25-9-2007 21:05:40

Hey Dorien,

Wij hebben onze getuigen ook gevraagd via "vacature.com" we hebben een annonce gemaakt ("gezocht: getuige") en de kenmerken van die persoon neergezet en de vereisten en zo, net echt. Het werd zo nauwkeurig in de detail gewerkt dat het enkel die persoon kon zijn en niet eender wie.

We hebben toffe reacties gekregen, de annonce heb ik niet meer want ik heb die aan de getuigen gegeven maar succes gegarandeerd!!

Veel succes nog!

Groetjes,

Vân en Michel
Getrouwd op 07/07/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...