Terug naar overzicht
Hallo,Wij doen een etentje (dat zal in november doorgaan) bij ons thuis. Ik ben fotoalbums aan het maken van mijn zus (getuige) en mij doorheen de jaren en voor mijn vriend hetzelfde van zijn zus.Wij vragen ook drie goede vrienden om cereminiemeester te zijn. Dat etentje zal doorgaan in januari of februari. Groetjes,Els
hey,Ik trouw op 08/08/2008. Mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraag op 25/05/2008 en deze zomer hebben wij onze getuigen gevraagd. Misschien wat vroeg, maar we hadden aan iedereen al verteld dat we gingen trouwen en we hebben dan onmiddellijk onze getuigen ook gevraagd.groetjesNathalie 080808
Wij hebben ook meteen onze getuigen gevraagd zodra we het aan iedereen gingen vertellen dat we gingen trouwen. Dat was bij ons ook iemand dat iedereen steeds vroeg, dus het was wel handig dat ze dan zelf al op de hoogte waren :-)
Wij hebben dat meteen gedaan! Onze getuigen zijn nl. mijn vader en zijn zus, en toevallig moesten we allemaal samen eten bij zijn ouders thuis, enkele dagen nadat hij mij ten huwelijk had gevraagd en dat was dus een mooi moment om de ouders meteen in te lichten van het nieuws & de getuigen te vragen.Wij hebben een balpen gekocht met hun naam op (niet laten maken, maar zo'n balpennen die je in Expo, Ava ... vindt). Toevallig haden ze beide namen juist geschreven. We hebben een oorkonde gemaakt om het hen te vragen en dat in een paarse envelop met zilveren letters gedaan (zelfde kleur stylo). De stylo hebben we dan in een doorzichtige folie verpakt. We hadden ook een fles schuimwijn 'Bellamour' mee.Da's een manier om het niet al te gewoontjes te vragen en toch niet té duur te maken ;) Maar je moet geluk hebben met de namen van de getuigen natuurlijk ... Waarom een balpen? Om hun handtekening te zetten in het stadhuis de dag zelf natuurlijk, maar die uitleg was wsl overbodig ;)