Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Kenia - Tanzania

  24-9-2007 15:57:05
Dag bruidjes!
Wij zouden graag 3 weken op huwelijksreis gaan naar Kenia en/of Tanzania en afsluiten in Zanzibar of Mombassa. Ik heb al wat rondgekeken maar alles blijkt zo duur in vergelijking met andere landen! Heeft iemand tips of kent iemand een organisiatie waar het wat goedkoper zou uitkomen?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Ilse

Ilse

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 519


Griet
2-2-2008
 Meld misbruik24-9-2007 16:49:20

Usit connections al geprobeerd?



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik24-9-2007 17:14:37

wij zijn met neckermann naar kenia geweest. Was toen iets van 300 euro goedkoper als dezelfde reis met andere touroperator. We zaten toen in de safaribus met een koppel dat bij pegase had geboekt en veel meer had betaald. Maar volgens die jongen zouden ze veel meer gaan krijgen als wij, betere service enzo. Euhm... heb ik alvast niks van gezien!
Safari was zeker een aanrader! Gaan we ooit nog opnieuw doen. Maar voor ons was 3 a 4 dagen zeker genoeg. Oh ja, wij gaan volgende keer de masai mara doen. Daar is uw gids een masai-krijger en die gaan iets dichter bij de dieren enzo. De mensen die dat hadden gedaan, hadden echt veel meer gezien als ons.
Maar echte aanrader, en zijn geld zeker waard!
Je moet rekening houden, dat je vol pension hebt tijdens de safari. In andere landen heb je vaak alleen ontbijt.



Natalie
29-12-2007
 Meld misbruik24-9-2007 17:29:14

Hi

die landen zijn duurder dan andere strandbestemmingen omdat er een safari bij hoort en dat is duur omwille van: toegangsgelden nationale parken (soms tot 100 USD pp per dag!), vervoer met gids en chauffeur en logistiek ( tenten, drank & eten meenemen).
De meerprijs loont natuurlijk want een safari is toch een once-in-a-lifetime experience en erg de moeite!
Als je enkel strand en zon wil, raad ik jullie een andere bestemming aan.

Grtz



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik24-9-2007 17:31:51

zoals nathalie zegt.. het is idd de moeite en alles inclusive. Excursies, drank, eten,...
Dat moet je er wel bij tellen he, bij andere bestemmingen.
Ik zou niet twijfelen. Als ik er nog niet geweest was, zou het zeker ook onze huwelijkreis zijn.



annemie
4-8-2007
 Meld misbruik26-9-2007 20:48:09

hey
wij zijn met Neckermann naar Tanzania en Zanzibar geweest. Heel mooie reis, maar over de Neckermann service ben ik echt niet tevreden, op de safari waren de lodges overboekt en wat we in de plaats kregen, was echt veel minder dan beloofd en ver buiten de parken. We hebben klacht ingediend en wachten nu op antwoord.
Het is idd geen goedkope reis, je betaalt nog extra voor entingen, paspoort, visa, ... maar echt wel de moeite.



Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik27-9-2007 8:05:20

Check ook eens bij Anders Reizen. Wij zijn een paar jaar geleden 3 weken naar daar geweest: eerst beklimming Kilimanjaro, dan week safari, dan weekje Zanzibar.

Anders Reizen doet niet alleen groepsreizen, maar je kan ook je persoonlijke reizen laten samenstellen. Je hebt dan volledige inspraak in keuze van hotels en overnachtingsmogelijkheden op safari. Wij zijn toen nogal basic gegaan, het was dan ook nog niet onze huwelijksreis, maar ze kunnen alles voor je regelen. Sowieso echt de moeite om ze eens aan het werk te zetten bij Anders Reizen, het kost je niets om een reisplan te laten opstellen en ze zijn zeer behulpzaam.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums