Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Decoratie

24-9-2007 11:02:37
Aangezien wij enkel een gebouw met 3 zalen huren moeten wij dus zelf kijken voor alle decoratie, bloemen, kaarsen,...
Nu ben ik zelf wel erg creatief aangelegd maar toch ontbreekt me de inspiratie om zelf leuke ideetjes ineen te knutselen.
Ik zag al eerder een bol die volledig bekleefd wordt met parels, die wordt dan in een glazen potje gestopt, erg simpel maar vond het best wel feestelijk en mooi.
Een thema hebben we niet echt ,maar we willen graag wat in de kleurten beige - wit - parelmoer blijven

Wie zorgde ook al voor hun eigen inkleding en decoratie?
Ideetjes? Tliefst niet te 'typisch':-)

Stefanie

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 359

els

Meld misbruik24-9-2007 18:46:23

hallo

wij hebben een zaal gehuurd met traiteur.
De "basis" is er al. Dat wil zeggen bloemstukje op tafel en een kaarsje. Toch zou ik ook een persoonlijke, originele toets aan willen toevoegen aangezien de zaal nog vrij sober ga zijn. Ik heb ergens een gips met stof trouwkoppeltje gezien (ook zelf gemaakt door iemand) en dat wil ik achter maken. Indien je er een foto van wenst, gewoon mailtje sturen naar buysens_els@hotmail.com
Indien je zelf nog ideetje hebt of krijgt zijn deze altijd welkom!

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik24-9-2007 19:13:01

wij hebben ook enkel een zaal gehuurd en staan dus volledig zelf in voor de decoratie. Bij ons zal het er zo uitzien:

zwarte tafellakens met daarop witte tafellopers. op de lopers over elk persoon een theelichtje in een houder met mat glas. Daartussen verse klimop en waarschijnlijk ook witte roosjes. Verder gaan we decoreren met witte en zwarte stof, gebruiken we grote bloempotten gevuld met veel groen en wit. Op de dansvloer strooien we allemaal witte hartjes.

Je zou bvb beige tafellakens kunnen nemen met witte lopers of omgekeerd. En werken met witte bloemen. Ipv gewone tafelstukje stronken gebruiken en daar bloemen in verwerken, ja kan de stronken eventueel in het beige spuiten en daar dan witte bloemen in verwerken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...