Terug naar overzicht
hallowij hebben een zaal gehuurd met traiteur.De "basis" is er al. Dat wil zeggen bloemstukje op tafel en een kaarsje. Toch zou ik ook een persoonlijke, originele toets aan willen toevoegen aangezien de zaal nog vrij sober ga zijn. Ik heb ergens een gips met stof trouwkoppeltje gezien (ook zelf gemaakt door iemand) en dat wil ik achter maken. Indien je er een foto van wenst, gewoon mailtje sturen naar buysens_els@hotmail.comIndien je zelf nog ideetje hebt of krijgt zijn deze altijd welkom!
wij hebben ook enkel een zaal gehuurd en staan dus volledig zelf in voor de decoratie. Bij ons zal het er zo uitzien:zwarte tafellakens met daarop witte tafellopers. op de lopers over elk persoon een theelichtje in een houder met mat glas. Daartussen verse klimop en waarschijnlijk ook witte roosjes. Verder gaan we decoreren met witte en zwarte stof, gebruiken we grote bloempotten gevuld met veel groen en wit. Op de dansvloer strooien we allemaal witte hartjes.Je zou bvb beige tafellakens kunnen nemen met witte lopers of omgekeerd. En werken met witte bloemen. Ipv gewone tafelstukje stronken gebruiken en daar bloemen in verwerken, ja kan de stronken eventueel in het beige spuiten en daar dan witte bloemen in verwerken.