Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

laatste week...het is bijna zover 28/09/2007!!!!

  22-9-2007 22:21:15
Hey mede-bruidjes,
Binnen minder dan een weekje (vrijdag 28/09)stap ik in het huwelijksbootje...we zijn heel druk bezig met alle laatste details. Gelukkig was het gisteren mijn laatste werkdag want met zo'n TO DO-lijst zou ik het anders niet zien zitten.
Ik ben de gelukkigste vrouw die er rondloopt en ik kijk enorm uit naar onze trouwdag.
Aan alle bruidjes en bruidegommen leuke voorbereidingen en een fantastische huwelijksdag gewenst.

Groetjes,
Eveline
28/09/2007

eveline
22-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 657


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik23-9-2007 7:45:52

spannend die laatste week! Wou dat ik ook al zover was...
succes met de laatste voorbereidingen en natuurlijk met je huwelijk!



nicky
30-9-2007
 Meld misbruik23-9-2007 13:03:28

hey, voor ons is het ook de laatste week, wij trouwen 29/9 voor de wet en 30/9 voor de kerk.
vrijdag aan zaterdag hebben we serieus nog vanalles zitten regelen.
bijna alles is af, bedankjes en misboekjes nog ophalen, all muziek op cd zetten, nog wat rondbellen, allemaal kleine dingen:)
zenuwachtig worden begint nu, maar de regel stress valt wel van mijn schouders.

het enige dat kan tegenvallen is het weer...

nog een weekje volhouden, en dan is het zover, ik denk altijd van geniet van de dag want als er iets fout zou lopen kan je op dat moment toch niets meer doen, en het zal altijd grappig zijn achteraf:)

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...