Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan marjan 24/07/2004

  15-10-2003 19:17:51
Hey Marjan,

Hééél tof dat jij ook trouwt op 24 juli. Waar trouwen jullie?

Ik heb de feestzaal al geboekt en ook de menu gekozen.Ik heb de gastenlijst al gemaakt + een plan waar iedereen moet zitten. Wij trouwen in de tuin van de feestzaal met rent-a -priest. Ik heb mijn teksten voor tijdens de plechtigheid, ook een tekst voor mijn schat en voor mijn moeder. Ik heb de liedjes + de openingsdans al gekozen.
In december ga ik mijn kleed passen bij Jagré te Antwerpen. Mijne schat gaat een Italiaans pak huren/kopen bij Labaere te Zottegem.
Wij zijn nog vollen bak op zoek naar een fotograaf en live-muziek.
Wat de uitnodigingen en menu's betreft, dat gaan we zelf doen met de computer. Maar ik heb wel nog geen idee zenne. Alleszins iets origineels en tof.
De ringen gaan we kiezen in januari bij de Joden te Antwerpen.
Mijne schat wou me graag komen halen in een witte open koets met paarden, maar die prijzen vind ik wel te duur.Dus het vervoer zoeken we ook nog.
We gaan naar de Filippijnen op huwelijksreis. Daar gaan we nog eens trouwen voor de kerk want heel de familie van mijne schat woont daar. Dat zal heel emotioneel zijn. Zijn familie is heel muzikaal en ze gaan voor ons zingen.

Nog veel plezier met je voorbereidingen !!

Groetjes Cindy

PS : mijn e-mailadres is ritchie.tibay@pandora.be




cindy
24-7-2004
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 620


zohra

 Meld misbruik15-10-2003 19:42:00

Dit bericht werd verwijderd door de redactie. Dit is een forum om bruidsparen met elkaar te laten communiceren. Dit is geen marktplaats waar handelaars actief reclame mogen voeren.
Ergert u zich aan reclameboodschappen? Laat het ons weten via redactie@wijtrouwen.com



Marjan
24-7-2004
 Meld misbruik16-10-2003 10:37:08

Dag Cindy!
Je gaat je kleedje halen bij Jagré. Ik ken die winkel wel, maar ben er nog niet binnengeweest.
Hoe liggen de prijzen daar ?

Groetjes, Marjan



Angelique
24-7-2004
 Meld misbruik17-10-2003 20:19:14

Hallo Marjan en Cindy ,

Ik ga ook trouwen op 24 juli 2004 ! En ik ben afkomstig van de streek rond Eeklo ...

Tof te weten dat jullie op dezelfde dag in het huwelijksbootje stappen !

Groetjes


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...