Terug naar overzicht
Hallo,Omdat wij met hetzelfde probleem zaten waren wij ook op zoek naar mooie trouwringen maar toch niet te duur. Wij hebben onze ringen dan van het merk "Xen" gekocht. Voor de 2 ringen samen was het 280€. En voor het ons was het onze volledige goesting! En dat is uiteindelijk toch het belangrijkste he!Nog veel succes!
Hey, ik ben met een fototje uit de boekskes naar mijn neef zijn vrouw gestapt.Zij is juwelenontwerpster en gaat voor ons de ringen 'namaken'. Volgns wat ze ons al vertelde zal het op zo'n 500E voor de twee uitkomen...Mss eens gaan kijken bij juwlenontwerpers?SuccesIlsekristofenilse.bruiloftsite.nl
Hallo,Wij hoorden van iedereen dat je voor ringen best naar Antwerpen kon gaan, recht tegenover het centraal station; daar heb je een aantal winkels naast elkaar. Wij betaalden, nadat we er al wat hadden afgekregen toch nog 550 € voor onze ringen!Dus, beter niet "bij de Joden" gaan kijken,want nadien zag ik op het net vele goedkopere en evenmooi !!
zeker niet naar de joden gaan he... daar is heel veel nep tussen! En ze laten je betalen voor echt!Ik zou er persoonlijk niet komen met 300 euro. Maar met wat creativiteit moet het lukken.
Hey Sandra,Zoals in alles heb je hier ook prijsklasses voor achter over te vallen.Wij zullen gesteld zijn met ongeveer 210 euro. Mijn vriend heeft liefst iets eenvoudig, voor mij mag er eens steentje in zitten.Wij gaan voor ringen uit de collectie van amici(http://www.amici.be/Amici/Default.aspx )Groetjes en succesVera
Hoi Onze ringen komen uit de Tessina collectie, 350 euro voor de 2 samen.Kijk eens op hun website, Amici en Xen zijn eveneens aanradersSucces!
Heyla,Onze trouwringen vinden was ook een probleempje: ik moest een smal ringetje hebben want ik heb fijne vingers, maar mijn man had dan eerder een dikke ring nodig die beter bij zijn vingers paste. Wij zijn gaan kijken in Rue de Brabant, hier in brussel, en wij hebben uiteindelijk allebei een andere ring gekozen, die toch een basisgelijkenis had met de andere zijn ring, maar zo hadden we allebei een ring die ons lag en waar we ons goed bij voelden. Ze waren misschien niet helemaal t zelfde, maar wel de basislijnen. Wij hebben er uiteindelijk 240 euro voor betaald. Ik heb lang gedacht of we er niet wat meer geld aan moesten uitgeven omdat het tenslotte voor het leven is, maar als ik zie da mijn vriendin ringen had voor 600 euro, en die al vol krassen zitten, dan denk ik niet dat het veel verschil maakt...Hopelijk kon ik je hier wat bij helpen?Groetjes,Lienhttp://lienetghafour.bruiloftsite.nl
wij hebben de chance gehad van een juwelier te vinden die uitverkoop deed wegens stopzetting. We hadden ringen van 700 euro aan héél wat minder kunnen kopen!Misschien eens rondkijken (als je tijd genoeg hebt) naar juweliers die solden of uitverkoop doen!
Hoi Sandra,We zijn zelf nog niet gaan kijken, maar de site van Fede di Oro (http://www.eigencreaties.be/content/fede_di_oro/fededio... ) spreekt me wel erg aan. Prijzen vallen reuze mee, je krijgt er een ringkussen bij (weet niet of dat bij andere juweliers ook zo is, maar anders is dat toch ook een extra bijkomende post).Veel plezier met je voorbereidingen! (ik kan er geen genoeg van krijgen :-) )Groetjes,Gwen12/09/08
Hallo,wij hebben ook trouwringen van Fede di Oro. Het is een eigen ontwerp in samenspraak met de juwelier met vingerafdruk erin, uniek dus. In die van mij zit ook een briljantje. Voor de twee hebben we 700 euro betaald. We hadden er misschien goedkopere kunnen vinden maar elke keer ik naar mijn ring kijk ben ik opnieuw verliefd. En het is ook hetgene symbool staat voor je verbintenis en je ganse trouwdag voor de rest van je leven. Dat vonden wij wel de moeite om wat meer aan te besteden. En inderdaad, gratis ringkussentje en ik denk het graveren ook. Veel succes met jullie zoektocht.Groetjes,Isabel
wij hebben witgouden ringen van amicci, ik met een steentje, hij zonder, samen was het zo`n 425 euro.http://www.amici.be/Collection/Detail.aspx?ID=7251
hallo,wij hebben onze ringen laten ontwerpen bij alex fabry in roeselare (www.alexfabry.com ).wij hebben ze laten maken in zilver (kan ook in wit goud) om ze wat minder duur te maken. we betaalden 290 euro voor de twee ringen samen. ze zijn speciaal voor ons gemaakt en prachtig! echt 'n aanrader!!groetjes en succes,nele
Ik ben eens gaan kijken op de site van Fede di oro en heb daar wel een toffe ring zien staan. Hij staat wel onder de rubriek verlovingsring maar dit kan geen kwaad denk ik. We moeten er dan maar eentje zoeken voor mijn ventje die erbij past. Zoals ik al zei gaat hij die enkel op onze dag zelf dragen en nadien nooit meer. Weet er iemand of zij hier in de buurt (Belgisch Limburg) een verdeler hebben zitten want ik zi mij nog niet naar Izegem rijden.